• juliah

Vita hem del 6

Ja jag ska skriva lista snart. Nu blir det ju lite annorlunda, ingen styling utan vårt hem rätt och slätt. Ganska skönt egentligen.

Alabaster, det blir ett inredningsreportage för antingen Lantliv eller Allt i hemmet...om de nu tycker att det blir bra förstås.

Angående Aftonbladet, jag har ju själv inte fått se bilderna så jag är så grymt nervös, det skulle bli 3 sidor, känns lite pluttigt och jag hoppas för guds skull att de tar bilder som är "jag", annars kommer det att kännas helskumt.

• juliah

mimmi, haha...jag har samma lykta i åtanke (surprise surprise). Måste bara kolla upp var jag kan köpa den.

• juliah

Lcroft, tack sötis, jag har hittat stället jag söker. Idag åker jag till "Granngården" och spanar på lyktor.

• juliah

lillafruluva, det fanns svarta fin apå ösmo plantshop, men samma ska finnas på granngården för halva priset. Får se om jag hittar dit idag.

• juliah

Lisa, absolut vill vi se!

Var såg du lyktan? Just nu måste jag antingen shoppa via nätet eller på hemmaplan, har inte en chans att komma iväg.

mimma, men åååå vilken hemsk säljare. Vet inte riktigt vad man kan göra dessvärre...
    Ja det blir julreportage.

Mitt uppe i min stressyra så känner jag ändå att ja vad 17 ska jag göra, jag kan ju inte överpynta och fixa ihjäl mig, vi har det så som vi har det helt enkelt...

• juliah

Åå, underbara bilder Lisa! Har du gjort kransen själv?

Nej men du, jag ska försöka hitta en lykta här i vår lilla stad idag, i värsta fall får det bli ett par marschaller typ.

• juliah

lillafruluva, ja så är det ju! Ska ha det i åtanke när jag blir som allra mest stressad.

• juliah

Lisa, *pustar ut*Skrattande Tur att du "fuskat", haha, du skulle se mina kransar, men jag är ju nybörjare...
    Din krans är superdupersnygg och proffsig!

• juliah

lasse, har helt missat, grattis! Den tar jag med i samma veva som smegen Skrattande

mimmi, japp, granngården blir det idag, trappkorgen jag beställt har också kommit in, kan vara fin att ha på trappen...

• juliah

Behöver lite tips, jag tänker om man gör en lite enkel "dukning",typ lite julfika bara inför fotograferingen. Vad ska jag baka, ha framme, alla tips tas tacksamt emot!

Svar på tråden Vita hem del 6