Vita hem del 6
lasse, du har börjat jobba igen?
Elena, jag är av åsikten att allt går att fixa så att man får det som man vill, tid, pengar och tålamod krävs. Det är nog en hel del att göra på huset men jag tror absolut att det kan bli bra!
lasse, du har börjat jobba igen?
Elena, jag är av åsikten att allt går att fixa så att man får det som man vill, tid, pengar och tålamod krävs. Det är nog en hel del att göra på huset men jag tror absolut att det kan bli bra!
lasse, åå så spännande!
Jag har fått förfrågan om att arbeta exta i en liten inredningsbutik, lite lagom för mig som är rätt feg
lcroft, ischdå, du får klia tillbaks lite, hihi, så sa alltid min mamma, ganska irriterande...
Idag har jag hämtat min tovade ullmatta, köpte dem för julklappspengar jag fått av mamma
extra ska det stå
lillafruluva, nej jag hann inte det, får ta det på lördag.
Det kommer att vara jultema, vet inte om både kök och matdel i vardagsrummet ska vara dukat. En vit linneduk med hålsöm ska jag ha.
Dilemmat är väl val av porslin eftersom jag inte har något jätteroligt att välja mellan...
fluffis, det där med lister som saknas osv, ingen lägger märke till sådant utom de som bor där
Ja jag har fått så många bra tips av er idag! Vad skulle jag göra utan er?
Juleja, så skönt! Jag önskar nästan att man fick flytta oftare, tycker att känslan av nytt boende är så spännande och mysig!
Hann aldrig kommentera men Milda maränger mår finfint!
Emmasa mår också bra, vilar och tar det lugnt hemma, sista UL visade att allt var bra så nu håller vi tummarna för att liten vill stanna i magen så länge som möjligt.
Säger det igen Kajsa, den hänger så fint där din proffsiga krans hihi!
Peak, ajajaj...usch stackars liten.
Ja på söndag kommer den. Huu, hoppas att ni inte har höga förhoppningar, jag tror att det som ska fotas på onsdag blir tio ggr bättre!
Den vedkorgen har jag sett, men minns ju inte var...tycker också om den.
numberone, hihiii, jag förstår precis din känsla
Himmelbit, japp, det vet jag. Sen när jag börjar jobba igen så funderar jag på att regelbundet börja ta in ngn som städar hemma hos oss, och då är det ju perfekt!
fluffis, jag vet egentligen inte så mkt mer än att de gör uppdrag åt Lantliv och Allt i hemmet. De har även en bok på gång. Det blir som sagt var julreportage nu och det kommer väl då om ett år, men hon sa att de gärna kommer och fotar efter jul också, för ett vinterhem...men vi får väl se om de öht tycker att det är användbart vårt hem.
Åneeeeeej! Inser precis att jag missade Leila, hur kunde jag *panik*. Går det i repris?
Måste kolla upp det nu, oj hur kunde jag?
Linaomatilda, superfin vedkorg, den rymmer en del eller hur?
MariaV, ettan och trean. Apan såg otäck ut
Enji, ja tack jag såg det, rackarns att jag är själv då mitt i nattning. Jag borde nog ta och lära mig hur man spelar in på dvd:n
Hur har ni det Enji? Fullt upp?