Vita hem del 6
Enji,
Ja det ska bli skoj. Har inte bestämt ngt om servis ännu men det blir nog bra det.
Jaha så skoj att få gå på föräldraträff,här får man då inte göra ett smack med andra barnet. Har ni hittat någon slags rutin i vardagen?
Enji,
Ja det ska bli skoj. Har inte bestämt ngt om servis ännu men det blir nog bra det.
Jaha så skoj att få gå på föräldraträff,här får man då inte göra ett smack med andra barnet. Har ni hittat någon slags rutin i vardagen?
Hurra för Finland!
Enji, hihi ok, skönt att jag inte är ensam.
Lillafruluva, ahaaa, ja men då är jag inte ute och cyklar, om Leila blandar så gör jag så jag med hihi.
nublu, jag fick fram en elefant?
newht, jag kommer inte vidare, kan inte göra presentation på din sida...
Så roligt, klart ditt hem ska vara med, det är underbart!
Vet inte vilken tidning det blir, Lantliv eller Allt i hemmet. Såå spännande!
nwht, japp kommer in men det bara strular, gör ett nytt försök senare och så kan jag ju skriva till dig exakt vad det är som går snett.
Jaaa, den sängen...ljuvlig!
Lcroft, eller så tar du bara en knippe ris och knyter band runt. Latmasktips från mig
lillafruluva, ja du, jag kan inte ge smakråd, fin som den är, fin vit...
Maria, men uschdå, vilken tur att du fick tillbaks den! Hur blev det med onda apan? Jag har beställt den större kaninen till Elle, med mamelucker och virkade tofflor hihi.
Lisa, jag tycker att stolarna och bordet är supersnygga! Stolarna enkla och fina, för min egen del så blir det för mycket med både kryss och...ja vad heter det, att det är raka "spjälor ner" också.
Enji, hmm har nog glömt men rutinerna kom ganska snabbt. Elle vara väl en del vaken den första månaden nattetid men efter det har hon börjat somna samtidigt med storebror runt 19.
Jag har bägge barnen hemma så det är verkligen A och O att ha rutiner, jag fungerar inte annars. Man märkte i början hur viktigt det är med ett par timmars lugn om kvällarna (när man inte fick det), även om det var mysigt med liten bebis vaken då, men på sikt så behöver man ju lite "egen" tid.
Lina, ja, jag får många ggr försvara våra rutiner och bristen på spontanitet. Äsch, det är så kort tid det här i ens liv, vi som familj mår bäst av det så vi väljer att leva så. Regelbundna sov och mattider är min melodi!
Fluffis, å så mycket fint du visar. Jag har ett likadant tråg.
fluffis, jag har den bredvid öppna spisen ovanpå ved"hyllan". Jag förvarar tändstickor och eldningstillbehören i den. Lite synd kanske...
Apropå dockor så skulle jag gärna vilja ha Waldorfdockor till barnen.
lisa, slagbordet!
fluffis, vi har ikeas, har sprayat en vit, fyra kvar...blev riktigt bra!
Hvita, japp, men jag har en ÄNNU bättre grej på gång inför söndagen...vänta bara