Vita hem del 6

VSM: Tack
Lina: Säger som Julia, om den ska stå framme och om ni gillar den så kan ni unna er den, men jag som inte vill ha fram bryggare (inte ens moccamastern ) skulle kanske inte köpa en... Jag hatar allt vad sladdar heter och damm som klistras fast på locket av ångan osv...
mimmamu: Grattis till lantliv-grejen och himlars vilken söt kanin!!!!!!!!! Och ja, den ska ha kläder En rosa enkel klänning eller ljusblå shorts och tröja till
Lcroft: Grattis till jobbet!!!!
Idag hade jag en toppendag igen på jobbet Känns så oerhört bra att kunna känna så efter lov (och inte längta ihjäl sig tills nästa lov)
Kajsa: Hur går det?
Hej!
Ha ha, kom just hem och läste nyheterna på nätet. Det har varit ett rån här i trakten (ooovanligt HÄR!) så jag var sådär spänd och kände mig lite illa till mods. Då knackar det på dörren och jag tänkte det var maken som kom hem och hade nycklarna någon annanstans. Själv glömde jag att sätta in kolven i låset då jag kom hem så den var stängd.
När jag öppnade dörren och väntade mig att maken skulle stå där var det tomt. Bakom dörren mot väggen står en gubbe som efter en stund säger hej, så jag öppnade dörren ännu mer och f***n så rädd jag blev
Men det var bara en gubbe som skulle läsa av el- och vattenmätaren Blev så paff så jag blev osäker på var vattenmätaren fanns
Gud så hispig m,an kan bli