Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Jahaaaa

Och hur funkar DEN funktionen???

Skrikandes

LinaoMatilda skrev 2008-01-17 18:13:57 följande:
    Fluffiga: Arvsskatt finns bara i Finland har jag för mig?
    Aha, okej. Idiotiskt påhitt egentligen tycker jag, så bra att det inte finns i Sverige då!
  • Daggdroppen
    Svar på #17171
    LinaoMatilda skrev 2008-01-17 18:23:06 följande:
    har nog att göra om man har hybridläge eller något tror jag Jo, arvsskatt är knäppt. Men de har ändrat lite på det här i Finland nu också. Hörde ett radioprogram om det. Därför jag visste att FInland är ganska ensamma om en sådan skatt
    Testar igen...
  • Daggdroppen
    jezzzica skrev 2008-01-17 18:28:18 följande:
    nej jag förstår inte funktionen?? är jag lite körkad kanske
    NUUUUUUUUUU har jag hajjat! Ändra till hybridläge så ser du automatiskt det vi försöker
  • Daggdroppen
    Svar på #17175
    Daggdroppen skrev 2008-01-17 18:37:27 följande:
    NUUUUUUUUUU har jag hajjat! Ändra till hybridläge så ser du automatiskt det vi försöker
    Om man kanske tar med munnen också??????

(Fluffis prövar sig fram....)
  • Daggdroppen
    Har ni hört om någon som har fått tampongsjuka?

Kom på att jag skulle läsa om det nu då jag har mått illa de senaste dagarna och nyligen haft magsjuka (på jul). Jag trodde ju liksom att jag hade det undan... Och vad ser jag? Jo att i princip alla symptom stämmer in på mig och hur jag mått. Yrsel, feber, ont i magen, diarre, orkeslös osv.

Det enda som jag inte har är utslag på kroppen eller röda ögon/mun.

Nu fick jag PANIK! Och ja, jag borde väl ringa till sjukhuset, men först måste jag pröva äta något. Bära eller brista. Något måste ner i min mage. Har tänkt att yrseln och mattheten beror på att jag inte har ätit men nu blir jag ju yr av bara tanken på något allvarligare.

Och min mamma svarar inte....

Ska avvakta tills imorgon bitti om jag bara kan. Nu ska jag försäka trycka i mig all mat jag hittar för att få energi. Magen får så lov att tåla det!
  • Daggdroppen

*Hoppar på på kvällens diskussioner härifrån*

Hej på er!

Här är läget oförändrat egentligen. Har varit på jobb, men mår egentligen inte så mycket bättre. Men men... det är väl bara att ta tjuren vid hornen och fortsätta ändå.

• Daggdroppen

Varför kommer man inte in i slanka tråden???

• Daggdroppen
    lillafruluva skrev 2008-01-18 17:57:27 följande:
    Då var det inte bara jag...hamnar bland de senaste trådarna!?
    ja, varför? Hur får man någon att fixa det?
  • Daggdroppen
    lillafruluva skrev 2008-01-18 17:56:23 följande:
    Nu är köksmöblerna hemma!! Ska kasta mig väg och köpa färg innan de stänger! Kanske hiner sätta in en bild sen!
    Hurdana köksmöbler?
  • Daggdroppen
    malins79 skrev 2008-01-18 18:15:35 följande:
    www.blocket.se/vi/14861409.htm var fint, men lite dyrt.
    Snyggt skåp!

Julia: Såg något om en köksrenovering. Vad funderar du på? Blir det stora ändringar? Kan ni behålla något av den gamla inredningen? Hurdan stil tänker du dig? Ungefär som nu? Behåller ni den gamla spisen? Massa frågor - Jag vet
Svar på tråden Vita hem del 6