Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Men du, Lcroft visade en snygg lampa för någon dag sedan. Den kanske skulle passa din stil??? Fråga henne!!!

• Daggdroppen
    mimmamum skrev 2008-01-13 19:20:00 följande:
    Godkväll!Här pågår badrumsrenoveringen för fullt!  Håller på och plockar in i badrumsskåpet, Lexington handdukarna hänger uppe, det känns så fräscht! Det som återstår är två hyllor och målning av golvet!Ruffa, jag gillar vita rislampor, enkla och framförallt billiga! Annars finns det ju en hel del fina spotlights!Vill man ha romantik är denna underbar: www.lantligdesign.se/Sve/RamsidaSve.htm
      tack
    abris skrev 2008-01-13 19:30:42 följande:
    hej!slänger in en liten fråga här...undrar om det är ngn som vet vart man kan köpa fina alfabets planscher till sonens rum, har kikat på ica å andra affärer men hittar inte en riktigt fin.finns det någon nätbutik som har sådana grejer??Tack på förhand!
    Ingen aning, men hojta till om du hittar på nätet
    LCroft skrev 2008-01-13 19:39:02 följande:
    ruffa: www.rivieramaison.com/shop/product.asp... Det är en lampa som jag förälskat mig i, finns vid Zinna fluffis: Vilken underbar gungstol! Men varför får vi inte se den i allrummet?
    Ja, där var den ju. Visst är det lite Ruffa-stil??? Eller misstar jag mig Ruffa???
    MiaMariah skrev 2008-01-13 19:39:16 följande:
    Så kom sakerna från Elsas upp på kedjan;
    Fina
    disel skrev 2008-01-13 19:42:13 följande:
    En liten fråga till er som har två lampor över köksbordet, hur har ni satt upp dom? Har ni två kontakter i taket eller har ni satt ihop dom? Jag har nämligen 2 lampor jag skulle vilja ha upp, men min kära make säger att det inte går att få snyggt... Pliis, säg/visa att det går  
    Vi har en loten specialare som inte är helt klar... Två ikea lampor (vad fasiken heter de...) som maken byggt om till en. Sladdarna ska ännu gömmas ovanpå med små klämmor. Ska se om det finns på någon bild. Det roliga med lapan är att den är svängbar, vilket är bra, för då vi har många gäster svänger vi ordet andra vägen med tilläggsskivan i och då vrider vi lampan så den liksom följer med bordet. En hemmabygge med andra ord
    lillvilda skrev 2008-01-13 19:44:48 följande:
    hejhejjag vet ju att ni målar om mycket möbler vitt å så å nu undrar jag hur ni som har barn har gjort när ni var gravida. kan man måla då??
    Använd vattenlöslig färg!
    Mori skrev 2008-01-13 19:49:26 följande:
    Moa "virkar"
     Söt
  • Daggdroppen
    Himmelbit skrev 2008-01-13 20:03:23 följande:
    Åhhh vilken fin gungstol!! Den ska du ju absolut behålla!!Godkväll förresten! Nu fortsätter jag läsa ikapp
    Tack Ja det ser ju ut som att det blir så... Alla tycker ju det och jag hoppas ni är ärliga
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-13 19:59:44 följande:
    Nä jag tycker den skall så i hörnet i vardagsrummet som på bild ett. Fast utan fårskinn. Jag hade inte kommit till inlägget om köket när jag skrev mitt inlägg. Men om du vill motionera lite med els gungstolslyft kan jag väl ta mig en titt på stolen i källaren och på vinden också. Jag är på jobbet så mina inlägg kommer lite sporadiskt. Kan inte fatta att det måste komma jobb i vägen för mina fritidsintressen.
    Ja tänk att jobb måste komma i vägen för DET *muttrar*
  • Daggdroppen

mimmamum: Glömska jag skulle ju ockås skriva följande: KUL med renoveringen Antar att det kliar i dina inredningshänder och du vill få allt klart nu Blir spännande att få se bilder

• Daggdroppen

disel: Här är hemmabygget (gammal bild)

Bortse från att inga gardiner är uppe, två fönsterstjärnor saknas osv...

• Daggdroppen
    Nu får någon annan också visa bilder!!!

Känner att jag bild-terroriserat idag och vill att det ska komma nya bilder av någon annan så det inte bara är jag som slänger in Generad
  • Daggdroppen
    JeaJea skrev 2008-01-13 20:25:15 följande:
    jag har inget nytt att visa, försöker hitta en bild på lampan jag har beställt, det är en industrilampa från Trendkompagniet med fattigmanssilver på insidan, grå på utsidan, två lampor som sitter ihop med en järnstång emellan. Har suktat sen förra året, då var den svart och snyggare tyvärr.
    Låter snygg!
    Beatrize74 skrev 2008-01-13 20:24:11 följande:
    Vad tycker ni om den här flickrumslampan?
     Tja, jag kanske inte skulle köpa den själv, men eftersom denär annorlunda får den godkänt av mig.
    Ninizen skrev 2008-01-13 20:19:03 följande:
    Jag önskar så att jag kunde förstå hur man gör.....har ju plus o allt GODKVÄLL förresten...otrevlig som man är.

Pröva i explorer.Firefox funkar inte för mig.
    mimmi006 skrev 2008-01-13 20:18:19 följande:
    Det är jättekul att du slänger in bilder! Jag har inte plus längre, skyller på det! Daggdroppen skrev 2008-01-13 20:14:31 följande:
     tack Men jag vill ju också njuta av andras bilder Och så blir det lite väääl mycket av mig om det bara är jag som håller låda
  • Daggdroppen

Hej på er!!!

Fy så ni skriver Ni borde få betalt

Nu har jag bara skummat ikapp, så fråga på nytt om ni vill ha svar från mig! Linas kudde såg jag. Jag skulle också köra på en mindre och avlång kudde.

*over and out*

• Daggdroppen

Gemelli: Jag gillar den som den är... Tycker det är charmigt! I lagom mängd, och detta ÄR lagom mängd i ditt fall

• Daggdroppen

Gemelli: har du en bättre bild? En med mera ljus??? Jag är ju lite tvärtemot som vanligt och tycker att det kanske skulle passa bra med omålad murstock till vitt skrivbord... Så att den verkligen syns! Eller vill du att den ska vara mer neutral?

Svar på tråden Vita hem del 6