mimmamum skrev 2008-01-13 19:20:00 följande:
Godkväll!Här pågår badrumsrenoveringen för fullt! Håller på och plockar in i badrumsskåpet, Lexington handdukarna hänger uppe, det känns så fräscht! Det som återstår är två hyllor och målning av golvet!Ruffa, jag gillar vita rislampor, enkla och framförallt billiga! Annars finns det ju en hel del fina spotlights!Vill man ha romantik är denna underbar:
www.lantligdesign.se/Sve/RamsidaSve.htm

tack

abris skrev 2008-01-13 19:30:42 följande:
hej!slänger in en liten fråga här...undrar om det är ngn som vet vart man kan köpa fina alfabets planscher till sonens rum, har kikat på ica å andra affärer men hittar inte en riktigt fin.finns det någon nätbutik som har sådana grejer??Tack på förhand!
Ingen aning, men hojta till om du hittar på nätet

LCroft skrev 2008-01-13 19:39:02 följande:
ruffa:
www.rivieramaison.com/shop/product.asp... Det är en lampa som jag förälskat mig i, finns vid Zinna fluffis: Vilken underbar gungstol! Men varför får vi inte se den i allrummet?
Ja, där var den ju. Visst är det lite
Ruffa-stil??? Eller misstar jag mig Ruffa???
MiaMariah skrev 2008-01-13 19:39:16 följande:
Så kom sakerna från Elsas upp på kedjan;
Fina

disel skrev 2008-01-13 19:42:13 följande:
En liten fråga till er som har två lampor över köksbordet, hur har ni satt upp dom? Har ni två kontakter i taket eller har ni satt ihop dom? Jag har nämligen 2 lampor jag skulle vilja ha upp, men min kära make säger att det inte går att få snyggt... Pliis, säg/visa att det går
Vi har en loten specialare som inte är helt klar... Två ikea lampor (vad fasiken heter de...) som maken byggt om till en. Sladdarna ska ännu gömmas ovanpå med små klämmor. Ska se om det finns på någon bild. Det roliga med lapan är att den är svängbar, vilket är bra, för då vi har många gäster svänger vi ordet andra vägen med tilläggsskivan i och då vrider vi lampan så den liksom följer med bordet. En hemmabygge med andra ord

lillvilda skrev 2008-01-13 19:44:48 följande:
hejhejjag vet ju att ni målar om mycket möbler vitt å så å nu undrar jag hur ni som har barn har gjort när ni var gravida. kan man måla då??
Använd vattenlöslig färg!
Mori skrev 2008-01-13 19:49:26 följande:
Moa "virkar"
Söt