Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2007-11-27 19:16:14 följande:
    Maken har fått igång min dator med ett nytt grafikkort men såg att min skärm också pajat - varför händer allt samtidigt?? Så nu måste vi köpa ny skärm och självklart har garantin på den gamla gått ut..
    Åh, fy vad eländigt.Förvånad
  • Gullfina
    caffe latte skrev 2007-11-27 19:40:31 följande:
    :)) Jag vet inte hur man gör smile-gubbar.
    Jo...när du citerar någon, så kommer det en glad gubbe upp. Den trycker du på och väljer.
  • Gullfina
    Juleja skrev 2007-11-27 20:38:19 följande:
    mimmamum skrev 2007-11-27 19:05:18 följande:Tack för alla tips på klockor!Den var fin Mimmamum! Ska fundera på om jag har råd... alternativt låta bli att tala om för karln vad jag betalat... hihiHan har en i plast med grönsaker vid varje siffra i köket nu... makalöst hemsk. (Jag flyttade in hos honom för ett år sen ungefär.) Jag för fajter på flera nivåer nu, han vägrar att ge upp sin gamla otäckt illaluktande mikro också! Det är bara för äckligt! Jag kommer köpa en ny liten smidig sak hur som. Hur gör ni egentligen med era män och kontorsstolar?! Min vill köpa en superultramega-kontorsstol med inställningar hit och dit och snurr och svart läder, ni vet... Jag har sagt att i början kan han få ha sin dator och allt i barnets rum, men snart ska ju allt det ut i vardagsrummet. Jag vill inte ha en kontorsstol där!
    Min gubbe har en gammal karmstol, som är vitmålad...såklart.
  • Gullfina
    malins79 skrev 2007-11-28 07:25:41 följande:
    Vilka fina påsar. Jag ska försöka hinna sitta lite vid symaskinen mellan mellan jul och nyår och sy lite påsar.
    Tack snälla.
  • Gullfina
    Surfturf skrev 2007-11-28 07:32:18 följande:
    Vilka underbara påsar, hittade även vidare till din pysselblogg, oj vad du gör fina saker,kram.
    KyssTack!
  • Gullfina
    Lisa1981 skrev 2007-11-28 08:00:54 följande:
    Åh fina saker ni gör, jag hänger inte med.Ang läkaren som hanterade din dotter, så skulle jag inte dra mig en minut från att ringa chefen på stället. Det kanske gör att så småningom ett annat litet barn kan förskonas från honom även om inte ni blir hjälpta av det nu i efterhand. Gjort är gjort och det är extremt synd att din dotter skall behöva ha rädsla inför doktorer pga att de beter sig på ett felaktigt sätt. Är det någon som har något bra tips på nåt fint band jag kan ha till mina rullisar i köket??Sen en fråga till, har någon köpt något vitt bomullstyg från stoff och stil och sytt gardin av, eller någon annastans ifrån??? Vill sy hissgardiner till vardagsrummet, helvita..Gullfina, du gör så mycket fina saker, får man fråga vart du får tag i alla fina bilder som du har på sakerna?? eller har du patent??
    Tack!

Jag har letat ihjäl mig på nätet efter bilder som man FÅR använda. Annars står det ofta att man bara får använda dem för privat bruk, endast.
    Vissa bilder är mina egna.
Svar på tråden Vita hem del 6