Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vita hem del 6

Heaven81 skrev 2007-12-13 16:50:31 följande:
    Hej!Vet någon var man kan köpa papper till skrivaren och skriva ut bilder på som man sen kan stryka på textilier? Hoppas någon förstår vad jag menar
    Clas Ohlsson och Panduro.

Den första är billigast.

Tiimari har också.
  • Gullfina
    newht skrev 2007-12-13 17:20:26 följande:
    Hej igen...Om jag kunde så skulle jag lägga in en bild här på min egna dörrkrans, den jag visade i bloggen förut var till mina svärisar. Min egen krans e lite enklare o enligt mitt tycke mycket vackrare! Ni får ursäkta den tjocka tösa som håller i den bara...Välkommna in igen!www.newht.blogspot.com
    Superfin krans.
     Hon bakom är hur gullig och go som helst. Det vet jag. Så det så! Kyss
  • Gullfina
    newht skrev 2007-12-13 17:29:18 följande:
    Hehehe, du e för gullig!(fattade inte vem du var först)Tack o puss på dig!
    Jasså? Ja, då kanske det lät konstigt då.

Haha...du är ju söt du.
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2007-12-13 17:41:13 följande:
    Jag pustar för övrigt ut. Har misstänkt att jag har diabetes sedan en tid tillbaka men idag fick jag det bekräftat att jag inte har det - skönt. Har varit så innerligt törstig sedan en tid tillbaka nämligen..
    Ja, det var då för väl. Nu får det väl räcka? Min goa gumma. Kyss
  • Gullfina
    Karamellfabriken skrev 2007-12-13 17:43:47 följande:
    Hej alla vänner!Jag slog till och köpte lampan på mio. Var lite osäker först men när jag fick se den i verkligheten blev jag genast förälskad !Och vet ni vad det bästa är? På mios hemsida kostar den 1350 men i "min" mio-butik 950 kr istället.
    Vad kul. Jag tyckte att den var så fin.
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2007-12-13 17:45:08 följande:
    Nej, i mitt fall har det väl förmodligen att göra med högre dos av min medicin.. Men om du också känner dig törstig så gå och kolla - går på fem minuter och du får resultatet med en gång. Ta det på allvar - är det diabetes så är det livsviktigt att kolla det!
Svar på tråden Vita hem del 6