Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina
    JohannaJ skrev 2007-12-16 21:02:14 följande:
    hej vita tråden!Nu är jag hemma från BB med en liten pojke som ska heta Hilding.Har en fråga till er. Vet någon om lexington gör sängkläder för vagga? Har köpt en takvagga men hittar inga fina bäddset. Har inte orken att sy (snittades i fredags)
    Grattis vännen Kyss
  • Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2007-12-19 13:13:26 följande:
    Har läst ikapp nu. Julia: Visst blir det konstigt när man inte ställer väckarklockan för man är så van vid att barnen ändå väcker och så tar de sovmorgon LCroft: Så fin kudden blev! Kajsa: Hoppas verkligen det ger med sig snart. Att tugga på salta chips är också ett tips, så de får salt i sig. Men börja försiktigt med vätska, du har fått bra tips i tråden redan har jag läst. BoKs mamma: Hoppas ni slipper bli sjuka iaf och att killarna kryar på sig snart. MiaMariah: Så fint zinkhuset är!Gullfina: Tycker absolut du ska ha ett zinkhus också.Enji: Fin gran.Peak: Posten är en höjdpunkt på dagen Malwa: Hihi va gulligt av din man att köpa gardiner.Sen minns jag tyvärr inte mer.
    Kyss
  • Gullfina
    Malwa skrev 2007-12-20 12:50:00 följande:
    Hej tjejer, skriver här för här vet jag att vi bryr oss om varandra och här kan man få tröst!Vet inte vart jag ska börja, ser knappt att skriva mellan tårarna som trillar! igår kunde det gått riktigt illa för en av mina allra bästa vänner och hennes familj. De hade varit i sthlm och hälsat på goda vänner och vid halv ett tiden på kvällen ska de gå till bilen och åka hem. Och vad händer? jo värsta tänkbara såklart, en bil kommer och kör rätt in i familjen, så vännen min flyger in i ett skyltfönster, sambon får upp sonen ur barnvagnen men är så chockad att han senare inte kan berätta om vagnen vält, eller om han tagit upp bebisen ur vagnen eller från marken, nu slutade historien hyfsat lyckligt i allafall med ett avslitet ledband i ena knät på min vännina. Jag bara ryser och gråter när jag tänker på vad som egentligen kunde hänt! Förlåt att det inte handlar om inredning idag, men finns inte ork!
    Inte klokt! Jag läste om det där. Hoppas verkligen att de får tag i honom så han får det han behöver.

Stackars familj.Gråter

Jag höll på att bli påkörd igår, av en långtradare. Kom över på min sida och strök längs bilen, bara en decimeter.Förvånad

Varför ska tokstollar ut och köra?

Ta hand om dig också Malwa. Förstår att du ockå mår dåligt efter detta.
Svar på tråden Vita hem del 6