Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vita hem del 6

Smultron och glass skrev 2007-11-28 10:35:22 följande:
    Är det bara jag som har stora problem med Familjeliv?
    Nä, jag också...
  • Gullfina
    Beatrize74 skrev 2007-12-08 19:02:21 följande:
    Superfräscht! Nästan onödigt fint! Tycker det är så fint med två fåtöljer så där, önskar att vi också hade haft det utrymmet faktiskt. Får klura på någon lösning för jag tycker inte om att ha det inknökat i ett hörn som vi har nu. Gullfina - fint med kransen ovanför...ger så mycket liv. Har du din grupp ståendes precis framför fönstren, eller är det golvyta mellan soffa och fönster?
    Det är lite golvyta mellan.
  • Gullfina
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 09:15:08 följande:
    HELT opiffat...det är barnen som lagt ut kuddarna på morgonen till och med. Vi har inte bestämt hur sofforna ska stå än och pynt och pyssel är bortplockat och högtalare nedtagna och gud vet vad, men ni får ett hum i alla fall om varför jag är lycklig. Liatorpen är hopmonterad, men jag glömde ta kort på den. Den står ju också mitt på golvet ihop med massa annat plock så pyntbilder ska komma. Och så får ni förstås tänka att jag ska måla fönsterfodren vita så snart det blir målargrader ute. Bordet ska också BORT och maken ska ikväll beställa vita överdrag och omvandlare till samtliga högtalare. Sååå....nu har jag väl bortförklarat mig nog. Ser ni vad maken har hängt upp på prov i fönstret? Ääääntligen min!
    Förstår att du är glad.
  • Gullfina
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 09:18:59 följande:
    Ja, jag tänkte faktiskt på dig när vi balanserade två stora körvagnar med soffor OCH en vanlig kundvagn med barnen till kassorna. HUR fixade din make att trixa ut allt detta som en HEMLIGHET till dig? Helt otroligt!

Nä, det var så att han försvann innen på Ikea. Där gick jag och letade efter honom. Efter en stund kom han fram och gav mig ett papper, där det stod att han handlat detta.
  • Gullfina
    Pärla1 skrev 2007-12-11 15:28:13 följande:
    Det är inte klart än, ska upp gardiner och byta fönsterbrädor ikväll. Sen har jag inte satt upp nåt på väggarna än heller, sambon vill vara med och bestämma!Så här såg det ut innan...(nu syns ju inte den hemska bården så mkt...hihi, skurmoppen står framme på båda bildernaBleb en himla massa bilder, stoooora också!
    Verkligen fint!
Svar på tråden Vita hem del 6