Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina
    nublu skrev 2007-12-20 15:54:46 följande:
    Gullfina: Läckert försök att föra in lite färg här. Det kan behövas ibland. Och ja, jag har noterat vår favoritgrönsak också!
    SkrattandeKyss
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2008-01-14 12:56:29 följande:
    kram!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-14 13:31:49 följande:
    MiaMariah: Ja klart den kan användas till annat än hyacinter, fint ju!Julia: GRATTIS! Ska bli jättekul att se reportaget sen. Gullfina: Hej! Va kul att se dig här. Hoppas du mår bättre *kram*VSM: Så fina skåp du hittar! Väntar fortfarande på att du ska hjälpa mig hitta skåp i Finland Lillafruluva: Så synd då, men fick du reda på var det var köpt? Kanske finns kvar i sortimentet ännu?Någon som har lust att vara smakråd?
    Kyss  Tack vännen! Jo, jag mår lite bättre
  • Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2008-01-30 16:36:12 följande:
    Ja det är bra att få rensa bort gammalt och samtidigt få lite betalt Tyvärr är det kö till borden, men hoppas få ett inom en månad iaf.
    Loppis är kul. Ska så småningom börja fixa till min uppe på loftet.
  • Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:03:19 följande:
    Du får se till att ta det lite lugnt också Något nytt pyssel på gång?
    Jo, jag något på gång. Ska bara inhandla resten av det som behövs. Men än så länge finns det bara i mitt huvud.

Måste göra ett prov först, så jag ser att det blir bra.
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2008-02-05 16:09:52 följande:
    ja, jag stannar.förstår att ni måste vara urtrötta och besvikna på mig vid det här laget - beklagar verkligen!
    Äsch...I Love You...
  • Gullfina
    juliah skrev 2008-02-05 16:10:27 följande:
    Lynn, är det HD burkarna du menar? Vet en butik som snart får in dem.Jättefint lillafruluva!Nyss hemkommen från Asko. Köpte en till stor vit Bruka korg och ett ganska stort Bruka fat till nedsatt pris.Skulle egentligen bara åka och titta på en liten skänk/byrå som maken lagt undan. Det var det sista exet så vi fick den för 900 pix, har kostat 3000 kr, ääälskar utförsäljningar!
    Det var inte dåligt.
Svar på tråden Vita hem del 6