Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-12-09 11:42:35 följande:
    Mia,Det är väl i söndagsbilagan, tror jag.
    lasseliten skrev 2007-12-09 11:42:43 följande:
    Mia - repotaget är i bilagan.
    Men jag köpte ju bilagan - ser det inte där heller? Är jag blind?
  • MiaMariah
    Karamellfabriken skrev 2007-12-09 11:44:42 följande:
    Kan ni snabbt titta in i mitt galleri på de två första bilderna.Det är en liten kokbokshylla som ska vara i köket.Ej monterat ordentligt och usel bild men frågan är:Med eller utan siffror på lådorna?
    Med!
  • MiaMariah
    Kickan07 skrev 2007-12-09 12:28:16 följande:
    Hoppar in snabbt innan jag och maken ska på julbord. Måste bara säga Juliah- Reportaget var ju JÄTTEBRA! Jag tycker man får bekräftelse på den bilden man haft av dig och ert hem sedan tidigare. Underbar enkel, ljus inredning och du och barnen ser så avslappnade ut! Sen hade jag så klart velat se ännu fler bilder och jag kan ju förstå med all tid du lagt ner att det känns som lite bortkastad tid när det inte blev fler bilder. Men försök njuta av det som kom med och känn dig stolt, det har du all anledning att vara!
    Men i allsin dar - var var reportaget? Jag såg det inte..
  • MiaMariah
    dansdotter skrev 2007-12-09 12:36:42 följande:
    Va mysig det såg ut i Juliha repotaget. Jättebra.
    vilken sida dansdotter?
  • MiaMariah
    dansdotter skrev 2007-12-09 12:41:13 följande:
    Reptaget finna på sidan 60-61 i bilgan
    tack! men i min bilaga finns det då inte.. vad står det på omslaget?
  • MiaMariah

min pappa köpte bilagan som fanns i butiken och den var från 8-9 dec. är den ni köpt nyare då eller? *fattar inget*

• MiaMariah
    Feffie skrev 2007-12-09 12:48:28 följande:
    Det fanns ju två bilagor. Iallafall kom min sambo hem med två:)Jättefint , Juliah:)
    pappa påstår att det bara fanns en.. men nu är jag hemma igen så jag får väl ta en sväng ner till ica och handla en tidning till.. typiskt fäder Skrattande
  • MiaMariah
    lillafruluva skrev 2007-12-09 13:01:43 följande:
    det finns två bilagor...en säljs lör-sön och den andra sön-mån!
    jahopp, det var som jag trodde då, pappa kom hem med bilagan lörd-sönd.. blir till en promenad efter maten..
  • MiaMariah
    LPW skrev 2007-12-09 13:02:58 följande:
    Skriv gärna om du hittar "rätt" bilaga. Jag utgår från att vi kommer att handla på samma ställe och det är bra att veta om jag skall åka till en annan butik.
    självklart, Flört
  • MiaMariah

hihi, förresten - jag har fått mitt zinkhus från Syster Lycklig medan jag har varit borta! *lycklig*

Svar på tråden Vita hem del 6