Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-17 12:32:13 följande:
    www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php snälla Lina! Jag blir löjligt glad av alla kompliamnger, nästan bättre än godisNu är övervåningen städad och vi ska bege oss ut i blåsten. Ska se om jag kan släpa hem ett gammalt fönster jag fått av grannen, om det nu är fint.Om ni hade ett gammalt fönster över, vad skulle ni göra med den då?
    Jag har flera fönster att hämta!
    Man kan ha dem som de är, tycker de är vackra i sig, annars kan man göra spegel, griffeltavla, fotoram??
  • lillafruluva

Hmm, jag skrev ett lååångt inlägg som försvann!!??

Hur som helst så hämtar vi våra köksmöbler imorgon, säljaren sänkte priset rejält då hennes dotter varit framme med en penna på bordet. Det gör inte mig något, jag ska ändå måla Blir så glad över en kökssoffa!!

• lillafruluva

God morgon!

Idag är det lite plock, ska försöka hinna köpa garn och gå på loppisen.
     Men viktigast av allt är att jag ska hämta köksmöblerna och sen ska jag hinna köpa färg till dem!

Mmm, maränger! Jag vill göra med polkasmak, finns det sådan essens(eller hur det stavas)

• lillafruluva

Mimma- jag lyckades fynda och få ner priset på ett köksbord, fyra stolar och en kökssoffa

Juliah- jag gillar också de vita, typ de ni har tvättstugan! Hoppas ni hittar någon smidig lösning på köket!

Usch, jag lämnade sambon själv hemma med två av barnen i två timmar igår, ser ut som en bomb har slagit ned! Finns det något sätt att få en man att plocka undan det han har släpat fram???

• lillafruluva
    LinaoMatilda skrev 2008-01-18 08:43:45 följande:
    hihi låter som om du pratar om barnen. Klart en man ska kunna plocka efter sig, du får påminna honom om det.
    Hehe, ja men barnen är rätt duktiga på det, men han är en katastrof!! Man kan känna sig som en anställd städerska ibland, tråkigt! Men illslug som man är så SKA jag hitta på något!
    Jag tvättar iallafall inte hans tvätt som han lägger i en hög vid hans sida av sängen (även om det tar emot att låta det ligga där!)
Svar på tråden Vita hem del 6