Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-15 08:14:19 följande:
    Sådärja, Godmorgon!Krya på dig Knyttis!mimma, vad pysslade ni? Jag vill också gå på pysselkvällar. Låter så mysigt.
    Jag och min väninna i Ösmo satt och planerade och diskuterade pysselkvällar. Du får gärna hänga på oss, det är ju lagom avstånd!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-15 08:42:55 följande:
    lillafruluva, jag är på pysselkvällar. Trist bara att man inte får fika en massa gott Har ni fler som är intresserade?
    Ja, vi får köpa goda frukter, göra en fruktsallad eller något liknande??

Hehe, vi satt och gick igenom alla väninnor vi kunde komma på, men ingen är direkt pysslig, antar att vi får ragga upp dem på nätet
  • lillafruluva

Juliah, ja vi får styra upp det där, det kanske dyker upp fler på vägen som är pysselsugna!

Tycker också att Noells rum var så himla fint! Ska ta tag i min sons rum snart med, man han fyller snart 9 så det han gått med på är den lite amerikanske stilen med stjärnor och så..

• lillafruluva
    FruPuffen skrev 2008-01-15 10:20:17 följande:
    God morgon förresten!Åhhh vad kul det låter med pysselkvällar. Synd att det är liiite för långt till Gävle... Om ni träffas nån helg nån gång skulle det vara kul att hänga på... Skulle vara sååå kul att pyssla med likasinnade .
    Absolut! Kan skriva ut i tråden när vi styrt upp en passande pysselkväll!
Svar på tråden Vita hem del 6