Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2008-01-14 09:12:15 följande:
    Dagens skåp: *förlåt att jag tjatar*www.blocket.se/vi/14808856.htm?ca=15_swww.blocket.se/vi/14808103.htm:. Lillafruluva: Nästa gång jag köper tyg blir det på Grandma´s i gbg, de har massor av fina tyger bla från greengate och Himla.
    Hihi, du har inte funderat på att köpa på dig massa skåp och fixa dem och sen sälja?? Då kan du ju byta ut hemma med jämna mellanrum utan att någon behöver sucka

Hm, får leta återförsäljare i Sthlmsområdet kanske då!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-14 12:50:01 följande:
    lillafruluva, runt 60 kr metern. Det var förra året jag köpte det men jag tror att kajsa köpte likadant nyligen.Så typiskt med blocket!Tack mufflon!Jag ska göra en fräck sak idag, när jag var ute på promenad idag så kikade jag in i ett av alla tomma gamla byggnader som finns här i byn, såg en liten blå byrå som jag blev kär i. Ska ringa den personen som bor i huset bredvid sommartid och fråga om hon ska slänga den, i sådana fall kan hjälpa till
    Ok, jag får se efter! Tackar

Hoppas du kan ta byrån! Alltid roligt att hitta saker på andra sätt än i en affär!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-14 16:12:19 följande:
    Glömde ju bort Linda, tycker också en mindre kudde, kanske en avlång 20x50? Har två avlånga och de är fina på just en bänk.Nu har jag fått en liten byrå hihi! Tänka sig vad man kan hitta när man kikar in genom springor i lador Imorogn ska jag släpa hem den, jag känner en person som kommer att bli galen på mig härhemma...
    Åh vad roligt! Önskar jag kunde fynda runt här i närheten!!
  • lillafruluva

Nu har jag varit duktig och målat tavellister och en brevlåda i trä

Dessutom har jag införskaffat mig stickor så jag kan lära mig sticka! Önska mig lycka till, jag var den enda i klassen som inte klarade stickprovet i syslöjden i skolan!

Svar på tråden Vita hem del 6