Vita hem del 6
numberone skrev 2008-01-18 10:07:42 följande:
Hej töser!!Vet att ni förstår mig och kanske kan ni hjälpa mig lite.....Jag är så ledsen och besviken över att A och jag inte har samma prioriteringar ang. boande mm här hemma innan bebis kommer. A tycker att han utan problem kan ha sin "studio" kvar inne i bebis rum eftersom den ändå inte kommer bo där på ett bra tag och att skötbordet kan stå där inne med... "det ska ju bara bytas blöjor där" men jag vill göra iordning ett fint rum där jag kan byta och mysa med bebis lite.... där spjälisen står å väntar tills den skall ersätta korgen i vårt rum..... Varför kan han inte sätta sin musik åt sidan ett par månader??? A jobbar skift och behöver således sova när han kommer hem från nattskift och då vill jag ha en plats där jag kan mysa med bebis och den kan sova i lugn och ro utan att behöva göra det i vagnen i vardagsrummet.... GAAAH!!Jag har tur med min sambo, hans trummor står i replokalen hela tiden! Däremot sitter han och trummar på allt annat men det är inget som stör min inredning iallafall!