Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-29 22:01:58 följande:
    Minns ni pepparkakorna? Nu har de fått sin plats...
    Åh, vad fint!
    Himmelbit skrev 2007-11-29 22:02:47 följande:
    Är det säkert det Hur kan den bara försvinna då?! Är det FL som bråkar?? För annars är det väl bara Kajsa som kan ta bort den och det antar jag att hon inte gjort. STRANGE!
    Måste vara fl som har tagit bort den. Vi får väl fråga..
  • Det ljuva livet

God Morgon!

Juliah: Kan inte göra annat än att nicka när jag läser din text om avundjuka. Så san så sant!

Lillafruluva: Grattis! Man ska aldrig underskatta en kvinna med en plan sägs det .Jag är också skadad och blir sjösjuk när jag tittar på andras inredningsbilder

Malins79: Du tyckte inte om mitt förslag? Att försöka bjuda över? Eller testa att köpa den från den nya ägaren (som förhoppningsvis inte heller vet att det är en Juno).  Hon kanske blir girig och tycker att hon har gjort en bra affär om hon får 1000:- mer än vad hon köpte den för. Annars så finns det ju massor av fina gamla sängar om man tittar på blocket.

Maria V: Vad kul med en symaskin. Kuddfordal är riltigt enkelt och roligt att sy!

Kickan07: Ha det så roligt! Hoppas att du har stora plånboken med .

Surfturf: Jättefin krans!

Knyttis: Ha det så mysigt med liten bebis! Du ska se att äggstockarna börjar vibrera !

Lasseliten: Å vad kul! Ha det så roligt !

Karamellen: Åh, sånna vill jag med ha!

• Det ljuva livet
    malins79 skrev 2007-11-30 09:34:28 följande:
    VSM, jo jag sa det förslaget till Marcus men han tyckte inte man kunde göra det, är sängen såld så är den.
    Du får ringa själv Eller be någon av oss vita hemmare att ringa . Jag kan göra det om du vill! Ibland kan det löna sig att vara lite fräck! Och folk brukar bli giriga!

LpW: Jag köpte jättefina stora i Ullared. Men det kanske är lite långt .
  • Det ljuva livet
    LPW skrev 2007-11-30 09:46:11 följande:
    Tack för ett supersnabbt svar! Något liknande är det jag vill ha fast jag vill ha ännu fler små hål i pappret...
    Finns inte det på båder Coop och åhlens?
  • Det ljuva livet

Här är min Ullareds stjärna (det är en Markslöjs då den finns no att köpa lite varstanns)

Den har magneter som håller ihop den! Superfiffigt!

• Det ljuva livet
    lillafruluva skrev 2007-11-30 09:59:18 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 09:56:04 följande: Färgerna matchar ju iallafall
    Tur är väl det ! Annars hade ni blivit sjösjuka!
  • Det ljuva livet

Miamariah: Tack söta du! Det känns inte så  fint just nu, sönerna har tagit alla prydnadskuddar på hela bottenvåningen (och det är visst rätt många ) och byggt en hög i ena soffan.. Kul har de iaf även om mamman blir liiiite trött!

Svar på tråden Vita hem del 6