Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    numberone skrev 2007-11-30 10:31:39 följande:
    Bjuder på lite mumsiga saker i min blogg.... Välkomna!!
    Åh, vad sugen jag blev! *dreglar*

Vi ska baka mjukpepparkaka och saffransskorpor idag.
  • Det ljuva livet
    numberone skrev 2007-11-30 10:32:20 följande:
    Skulle nån kunna ge mig länken till blogg-tråden.... verkar som jag har raderat den av nån anledning
    Den är borta! och vi vet inte varför .. Men vi misstänker att den försvunnit för att den räknas som reklam.
  • Det ljuva livet
    Camilla R skrev 2007-11-30 10:42:34 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 10:28:58 följande: Vad är det med söner och kuddar?? Precis så gör mina också
    Ja man kan ju undra! Städar de upp efter sig?
    lillafruluva skrev 2007-11-30 10:33:13 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 10:31:00 följande: hihihi, varför tycker barn att det är så himla roligt att leka med kuddar och busa i soffan???
    Tur att de har en så snäll mamma som skaffar så månag kuddar åt dem att leka med .
  • Det ljuva livet
    numberone skrev 2007-11-30 10:45:04 följande:
    Dags att åka till jobbet!!KRAM
    Had det så bra !
    Enji skrev 2007-11-30 10:45:31 följande:
    hihi, de ser ut att ha skoj med mammas inredning iaf... glädjer mer än dig
    Visst är jag snäll ! *ännu en anledning att köpa fler *

KajsaM: Hur går det med VKS? Hoppas att du mår bra!

Var är Bea? Saknar henne!
  • Det ljuva livet
    Camilla R skrev 2007-11-30 10:47:10 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 10:44:44 följande: Nä, inte det minsta. Emellanåt så blir jag en sträng mamma som försöker få dem att plocka undena, lyckas väl sisådär......
    Det är ju det som är det jobbiga, att man måste tjata så! Nu dealade jag med mina raringar att de fick leka i fem minuter till sen är det dags att plocka undan, gör de inte det så var det sista gången de får leka med kuddarna... Hjärtan och stjärnor låter bra .
  • Det ljuva livet

KajsaM: Anade att det var så! Vad tråkigt mad magsjuka!

Lcoft: Du får säkert gjort massor av hamsterhjulsarbete, du vet allt det där man gör som man måste göra och sen när det är klart så får man börja om igen. Nu åker de skidor i vår säng!

MalinS: Jag kan ringa åt dig om maken inte går med på det! Eller så kan du ge mig nummret så kan jag ringa för egen del :D!

• Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-30 11:19:29 följande:
    Ja men det går an när det är det är neråt och inte uppåt! det trista är att min man har varit dålig i 5 dagar så det verkar ju inte ge sig så snabbt!
    Det låter som det vi hade för ett par veckor sen! Inte alls kul även om jag föredrar bakvägen istället för brödhackarn..
  • Det ljuva livet

Kajsa: Jobbigt med makar som ska ha en åsikt eller hur! Fast min make har nog gett upp för alltid eftersom allt det han är lite anti i början visar sig var något som han tycker är jättefint när det är klart .

Lcoft: men det är ju så det känns! Jag ska dra igång med mitt nu, sen ska vi baka och sen blir det på ett igen. Nu kör de rally i vardagsrummet, det är så kul att de har så roligt i tillsammans *fast ljudnivån blir rätt hög*

Svar på tråden Vita hem del 6