Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Kajsa: Mina kommer från mobeloutlet.se men de finns inte kvar och de är i rätt kass kvalité.

Camillar: Den var fin.

MalinS. Då håller jag tummarna! *vita fingertoppar*

• Det ljuva livet
    Vicka81 skrev 2007-11-30 14:29:22 följande:
    Vilket julkort tycker ni är finast? Ni som har så bra smak
    Bäggetvå är ursöta men tvåan är extra söt!

Vi har monterat granen jag köpre i Ullared! Shit vad stor den är, jag tittade nog inte riktigt på storleken när jag köpte den. Barnen är överlyckliga och vill klä den snarast!

Lägg märke till att dne går nästan ända upp till taket!
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-30 14:41:30 följande:
    Så det blir plast i år? Vi funderar också på det! Vi ska vara borta en del över julen så den kommer bli utan vatten... Men jag undrar om en kungsgran klarar sig bättre än en blågran?
    Det blir plast på övervåningen, till barnen tänkte jag. Men nu undrar jag om den är för stor att få plats i deras lekrum. Mina kungsgranar brukar klara sig rätt länge på ovanligt lite vatten .
  • Det ljuva livet

Miamariah: Vår är nog 230cm, riktigt hög med andra ord! Pojkarna ska få välja julpynt helt själva till den nu, så bli sååå spännande att se hur det blir .
    Er gran är suuuuperfin!

• Det ljuva livet

Shit vad du jobbat Miamariah!! Stor eloge till dig´!!

Själv har jag målat klart skrivbordet och slagit in 24 små paket. Tyvärr blev det för tungt för att hänga upp på väggen som tanken var, men sönerna blir nog glada.

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-30 22:30:13 följande:
    Ska du hänga upp skrivbordet på väggen?!
    Nej ! Julkanlendern ! *fniss* Den fick bo i arbestummet på en hylla. Önskas gul bild på det hela ?
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-30 22:35:13 följande:
    Anade att det var så Självklart!! Jag har varit "trogen" och redan visat gula bilder ikväll - skitdåliga dessutom så nu har du lite att "leva upp till"
    Vassego! Fast jag misslyckades med att få till det där mysiga gula ljuset . *sorry*

*tyvärr så är jag ruskigt dålig på att slå in paket*

Nu: läggdag. Imorgon 6.30: jobbet.
Svar på tråden Vita hem del 6