Inlägg från: MiaMariah
|
-
-
Ja, de är du väl värd! Klart du ska ha dem!LinaoMatilda skrev 2007-12-17 12:00:29 följande:Jag är glad att jag hann beställa dem innan jag fick chocken om lönenJa, jag har varit sugen hur länge som helst, började ju julpyssla redan i oktoberPärla1 skrev 2007-12-17 12:01:32 följande:oki, jag har verkligen fått hålla mig...e så himla sugen på att ta in den. Förr så pyntade vi alltid granen kvällen innan julafton, men jag vill hinna njuta av den mer....
-
jättefina bilder beep!
-
Har gjort en krans av myrten och murgröna till My donna. -
tack!lillafruluva skrev 2007-12-17 13:05:22 följande:beep beep och MiaMariah- Jättefina bilder! Nytt i bloggen..tack!malins79 skrev 2007-12-17 13:17:36 följande:Miamaria, vad fin Madonna blev med en krans.det går bra ska du se, håller tummen för er!MildaMaränger skrev 2007-12-17 13:37:25 följande:på ons... och jag är livrädd.. men det kommer nog att gå bra... peppar peppartack!lasseliten skrev 2007-12-17 13:41:38 följande:Beep och Mia - vilka fina bilder ni visar!tack!LCroft skrev 2007-12-17 13:49:24 följande:beep och Mia: Så fina bilder! MM: Du vet att jag håller tummen hårt för er! Tack för alla tips! Fick nyss en smärre chock, hade fått mail av min bror med en ultraljudsbild, de ska få sitt tredje barn, minstingen deras kommer att vara 1 år 8 månader när trean anländer. Fast jag tror deras chock var större Åtminstone lät det så på brorsan när jag ringde, frågade honom om han vill ha en bok om hur barn blir till? Med tanke på att det blev en överraskning till dem
hihi, jag tror nog de har hajat hur barn kommer till vid det här laget nu -
tack!LinaoMatilda skrev 2007-12-17 14:52:41 följande:MiaMariah: Så fin Madonnan blev med kransen.Lasseliten: Låter bra Då håller vi tummarna för att det fortsätter så!MM: Håller tummarna för att nupp-testet går bra. Det gör det! Kramom du är snabb så hinner du kanske köpa Julealfabetet innan jul att läsa! www.adlibris.se/product.aspxAgnes72 skrev 2007-12-17 15:29:32 följande:Hej,följer er underbara tråd och inlägg sedan en tid. Har önskat en digitalkamera i julklapp, hoppas få delta i eran tråd sedan.Till en fråga, ligger sängliggande pga graviditetskomplikationer och försöker få dagarna att gå genom att läsa inredning, skriva listor på allt jag vill göra till våren.... Har ni tips på någon bra inredningsbok i dansk/fransk/sliten shabby stil?Jag har Franska Stemninger och Franska Förbindelser.God Jul till er allatack söta du!FruPuffen skrev 2007-12-17 15:30:46 följande:BeepBeep: Jättefina köksbilder!MiqMaiah: Fint med lila kransen på Madonnan! Och jag ser i din prebild att du införskaffat en liten nasse också! Här har den också köpts in, men är just nu inslagen i papper, redo att komma ut till lille Viggo på julafton!Nu håller maken på att sätta upp ljusen i granen...
-
Va? Men jag har ju släppt på spärren.. Är du säker på att du inte kommer in? Ser att mimmi svarade dig var du kan få tag i grisen.amanda25 skrev 2007-12-17 18:57:55 följande:Miamariah! Jag kommer inte in till dig så därför skriver jag här! Den söta grisen som du har som visningsbild: Kan man beställa den på nätet? Tacksam för svar!
Men kommer inte ni andra heller in hos mig??Usch då, krya på er!mimmi006 skrev 2007-12-17 19:05:15 följande:God kväll! Nu har vi med blivit magsjuka, tror det smittar genom tråden!? Jag trodde bara att jag var väldigt trött i morse, lite kräkningar får man ta liksom *tuff*... jobbade ändå, hoppas inte jag har smittat för många! Nåt roligare! Allt i hemmet kom idag, bland annat med Maria från In my carport... visst var hon släkt med Skarp eller blandar jag ihop det igen?Å jösses, det har vi ju väntat på länge! Kors i taket!Camilla R skrev 2007-12-17 19:21:51 följande:Har ni sett att Brukas hemsida har uppdaterats? www.brukadesign.se/ -
Asch, nu glömde jag ju Monikas mat!
Undra om det går i repris..
-
Vad bra! Tack självDaggdroppen skrev 2007-12-17 19:55:36 följande:Fel citat... Knäppt! Jag kommer in!!!!!!!!! (tack för det )
-
tack!Himmelbit skrev 2007-12-17 19:56:50 följande:Godkväll på er!!Mimmi - Usch, vad tråkigt med kräksjuka. Hoppas du kryar på dig snart! Ja, berätta om tapetval och dyl. Jag suger åt mig som en svamp Jag kommer in - tack för titten!