Vita hem del 6
lasse, så skönt! Det är helt ok! Skafferiet är jättefint! Jag frågade också om porslinshon, tycker du att det funkar? Det är så fint!
Sylt så fint du har gjort! Med så mycket förvaring borde det väl kunna bevars städat?!
lasse, så skönt! Det är helt ok! Skafferiet är jättefint! Jag frågade också om porslinshon, tycker du att det funkar? Det är så fint!
Sylt så fint du har gjort! Med så mycket förvaring borde det väl kunna bevars städat?!
juliah, det låter som en dröm! Är inne på liknande banor själv! Vill ha en vit grund och precis som du kunna byta ut kuddar och keramik efter humör utan att det ska skära sig!
Vitt plankgolv låter jättefint. Åh vad jag längtar tills vi får hus och får börja inreda! Bänksskivor är svårt, granit är det dyrt? Tåligt? Lasselitens valnötsskiva var också fin tycker jag!
Nu är lampskärmen inhandlad, älskar den, ska fota om ett tag!
Snuffsis, välkommen! Kolla in hos INOX eller Newht för sänggavel! Har du några bilder att visa på ditt he? *nyfiken*
Mia, så fint!
Jag brukar måla med råvitt, badrummet målades i vitt med några droppar grått.
Här är lampskärmen, den är fin i sin enkelhet och passade perfekt med foten.
Nu är det absolut köpstopp, iaf denna månad!
Tack! Jag blev blixtförälskad när jag såg den! Släng gärna in en bild på dina juliah! Kanske är det till och med samma märke?!
Förresten vad är det för duk som kostar så mycket?
Ikväll ska jag på pysselkväll, ska bli så skönt att få komma iväg lite själv! Tänk vad roligt det skulle vara om vi kunde organisera en träff någon gång!
Godmorgon alla!
Mia, vilken underbar skurhink! Rosa är så fint!
juliah grattis till tio-i-topp! LCroft, du har rätt jag ligger på 11:e plats! Vad ska du sy LCroft?
Tack juliah!
Lynn, lampskärmen är inhandlad i en lokal inredningsbutik här i Dalarna.
Det var rätt lugnt idag, vad gör ni tjejer? Pysslar och inreder?
Godmorgon!
Mori, underbart söta tossor!
Idag ska jag städa, kanske baka lite. Vi får besök av min svägerska och lille Fabian 2 veckor! Ska bli så mysigt!
Jo ut i regnet måste jag också, med barn och hund, inte roligt alls! Undra i vilken hand jag ska ha paraplyet? Har inga regnkläder!