Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

MiaMariah: Ja så var det nog

• LinaoMatilda

Fluffiga: Så söt tavla, och stolen.

FruPuffen: Fina bilder!

Gillade också kvarteret och Bondi beach

• LinaoMatilda

Nu sover barnen och jag kollar på finska självständighetsbalen. Fattar inte att jag inte fick inbjudan....  Fina klänningar att kolla på iaf

• LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-12-06 18:15:59 följande:
    Pärla - Jag virrar till det ibland jag med...ska vara glad att jag inte glömde sonen på ikea idag Lina -
    hihi du ska veta att jag har visualiserat hela din ikeadag från hur du har beskrivit Skrattande
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 18:23:15 följande:
    Så du fick inte  i år heller Nä men allvarligt, jag skulle faktiskt inte vilja gå på balen OM jag skulle bli bjuden. Varmt, svettigt, trångt och kameror överallt. Inte alls min grej
    Inte jag heller, inte aaaalls OskyldigFlört Jag har t.o.m. skickat brev till henne, presidenten alltså, och sagt att hon behöver inte bjuda mig, hon kan låta någon annan ta min plats Cool
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 18:31:33 följande:
    Hihi, men vet du, jag MENAR det alltså! Jag skulle få spunk av att gå i högklackat, svettas och stå trångt. Jag skulle garanterat svimma flera gånger under kvällen. Gör det om jag måste stå en längre tid... Särskilt om det är varmt! Så den dagen jag blir bjuden () så ger jag gärna bort min inbjudan
    då kan du väl ge den åt mig Skrattande
  • LinaoMatilda

LCroft: Så du är också hemma, ingen inbjudan? Superfina bilder iaf!

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 18:41:01 följande:
    Kanske hon har en liten handdator med sig till slottet Fina bilder lcroft!
    hihihi ja det skulle ju tyde på kraftigt fl-beroende iaf
    LCroft skrev 2007-12-06 18:41:43 följande:
    Lina: Nope jag är hemma och tittar inte ens Har nångång tittat en liten stund men jag blir så uttråkad att jag inte orkar
    Jag kollar på klänningarna när de kommer in. Inget mer
  • LinaoMatilda

Lisa: Vi har för tillfället inget matsalsbord, endast köksbord. Vill du ha måtten på det också?

• LinaoMatilda
    Lisa1981 skrev 2007-12-06 19:05:51 följande:
    Ja gärna om det är någorlunda stort???
    80x160 vi har 2 stolar på var sida och 2 likadana stolar på sidan som lätt går att ställa fram till kortsidorna
Svar på tråden Vita hem del 6