Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-12-07 21:18:32 följande:
    Såå sugen på att tapetsera om/måla om vårt arbetsrum som går i grönt. Bara bott i lägenheten i knappt ett år och redan supertrött på det gröna...
    Ja ibland tröttnar man fort på vissa färger. Är det målat eller tapetserat där nu?

Fluffiga: Ser du också på Idol? Jag får tyvärr inte in kanalen. Men jag hejjar på Mari (kollat på deras framträdanden på youtube)
  • LinaoMatilda

FLuffiga: Vill inte höööraa! *håller för öronen* Skrattande

VSM: Men den är ju t.o.m. vit Skrattande

Emmasa: Hoppas bebisen håller sig i magen nu. Lycka till!

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-07 22:04:50 följande:
     Är jag den enda som håller på Marie???
    Jag håller på Mari! Tycker Amanda är för hes (sorry Himmelbit)
  • LinaoMatilda

nu ska jag sova. ska kolla på nätet vem som vann imorgon.

natti natt

• LinaoMatilda

Godmorgon!

Menar du att reportaget redan har varit Julia? Och jag som skulle ge mig ut på jakt efter tidningen idag. Hoppas det är något annat de menar de som skrivit i bloggen.

Bea: Vilken bra önskelista du skrivit.

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-09 07:13:13 följande:
    Lina, jag har inte den blekaste aning, ska åka iväg så småningom och undersöka saken.Godmorgon föresten
    Vilken gullig pres. bild du har
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Har variot borta hela helgen, jösses vad mycket att läsa ikapp
    Det jag minns:

Fluffis: Skönt att ni hittade katten!

MiaMariah: Klart du ska ha en gris! Och stolen var superfin där med lådan!

Juliah: Grattis till reportaget, tänjk att ert hem är med i Aftobladet!! försökte få tag i tidningen jag också, men där jag hittade den som fanns inte bilgan med tyvärr. Någon som vill ta bilder så jag också får se reportaget?

Bea: Grattis till shoppingen! Kan jag få titta in till dig också?

Himmelbit och VSM: Vilka söta killar!

MiaMariah: Hoppas medicinen inte är för jobbig nu i början. Och att den har bra effekt sen *kram*

• LinaoMatilda

Karamellfabriken: Va duktigt att få hem golvet själv sådär! Hur går det i köket? Dags för bilder snart?

Just ja, det glömde jag ju i mina kommentarer:
    VSM: Vilket tjusigt skåp!

LCroft: Krya på dig!

Har tyvärr inga bra förslag på v-rum bord.

• LinaoMatilda

Fuffiga: Vilken härlig bild på katten och er pojke Och vad mysigt det låter med pepparkaksbak, måste väl kanske ändå säga att det är på tiden att du gör det om du aldrig gjort det förr

• LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-12-10 18:22:46 följande:
    Lina,Man får ju så mycket hjälp när man kommer som ensam tjej till byggbutikerna. Har man sen dessutom ett släp med sig är lyckan gjord. Killar som lastar och fixar. Varför slita på maken i onödan liksom !Köket ja, tackar som frågar!Nja, inget kul att se än men vänta bara...........
    hehe, ja ibland är det nästan kul att leka riktigt tjejig, så får man bra hjälpa en killarna som vill visa att de kan Skrattande
    Ser framemot bilder då
Svar på tråden Vita hem del 6