Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

USB skrev 2007-12-05 13:04:35 följande:
    Hej!Är det nån av er som målat Ikeas Leksvik möbler vita?Har nämligen fyndat ett slagbord och 6 st Ingolf stolar för 700ch de är nu antikbetsade och jag vill gärna ha de vita. /Ulrika
    Oj vilket fynd! Grattis. Har inte målat Leksvik själv så jag kan inte hjälpa dig med det.
  • LinaoMatilda
    Hemmabäst skrev 2007-12-05 13:35:57 följande:
    Hej!Håller på och målar om min dotters rum till vitt, ska köpa en ljusrosa kudde med vit stjärna har jag tänkt.Är det någon här inne som vet om det finns någon hemsida på internet man kan beställa ifrån? Tack på förhand.
    www.villaveranda.fi/&lang=swe

men den är i finland. Kanske någon annan kan hjälpa dig med en svensk sida
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-12-05 13:34:40 följande:
    Kajsa - kul att ha dig tillbaka! Röstar på ettan! nytt i bloggen förresten!
    Vad fint i bloggen! Verkligen.
  • LinaoMatilda

hej. tittar in en snabbis. Hinner inte kommentera. Min man är äntligen hemma en kväll (jobbar så mycket annars) Så vi hjälps åt att skrapa ett skåp.

Ser att ni pratade vedkorg och då måste jag ju sätta in en bild på den jag köpte idag. Flera här som har liknande och jag blev överlycklig när jag fick köpa denna (den var eg inte till salu utan hörde till rekvisitan i affären)   Titta inte på den fula kopparskivan som är på golvet, den ska bytas ut.

• LinaoMatilda
    MariaV skrev 2007-12-05 20:54:03 följande:
    Hej tjejer. Hoppas det är okej att jag hoppar in lite då och då i tråden. Jag hinner inte riktigt med, jag vill hinna med familjen och att njuta av december månad Jag står i valet och kvalet angående julklappar. Vad tycker ni?Den lila kaninen:www.luckylittleme.se/product.asp?product=6183...ellerwww.luckylittleme.se/product.asp här grisen:www.luckylittleme.se/product.asp den här:www.luckylittleme.se/product.asp...
    Första och sista av länkarna skulle jag välja.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-05 20:56:27 följande:
    Titta vad fin!!! Mys ordentligt med mannen!
    Tack sötis
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2007-12-05 21:10:28 följande:
    Det var superfint! Tänkte int ens på att det var en plåt som skulle vara ful, en riktig drömbild!
    Tack snälla
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2007-12-05 23:36:26 följande:
    LinaoMatilda: Jättefin bild du visade! Allt var jättefint!
    Tack
    juliah skrev 2007-12-06 06:15:37 följande:
    Linaomatilda, superfin vedkorg, den rymmer en del eller hur?MariaV, ettan och trean. Apan såg otäck ut
    Tack Ja, den rymmer en och en halv "vanlig" vedkorg.
Svar på tråden Vita hem del 6