Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2007-12-28 19:01:14 följande:
    Förresten kan ni som inte är inloggade på beta se min länk ovan?
    Nej, jag kan inte se den. Men jag tror att det beror på att jag är oinbjuden hos dig, för det är det felmeddelandet som jag får.
    Får jag komma in?! *ber snällt*
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-28 18:56:13 följande:
    Hej hopp! Tillbaka efter shopping idag, det blev en hel del kläder och bara lite inredning. Tog en fulbild till Julia förut, som jag kan servera här med om ni vill!Billiga tulpaner på Netto, 25:- för 10 stycken, ett mellandagsfynd Kaktips: kolla www.arla.se , finna bland annat recept på en med passionsfrukt på som jag är sugen att prova till nyårsfesten.
    Visa bild!!
  • Himmelbit
    Camilla R skrev 2007-12-28 19:13:43 följande:
    Eller jag var inte inbjuden via länken, däremot om jag klickade på din profilbild så fick jag komma in
    Skumt - samma sak för mig!
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2007-12-28 19:15:24 följande:
    Alla inloggade är inbjudna till mig, ni blir nog oinbjudna då jag kör beta tror jag!
    Aha. Är det meningen att den här versionen ska släckas ner så småningom, vet du det?
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2007-12-28 19:21:24 följande:
    Himmelbit, vet inte. Beta känns då bra mycket fräschare än den gamla!
    Ja, det gör det verkligen! Klart snyggare layout!
  • Himmelbit
    nublu skrev 2007-12-28 19:29:30 följande:
    Det här är världsrekord, jag har lyckats blogga 2 dagar i rad! Såg stora fina ljushus i Tranås för 75 kr men de var röda. Går det att spreja ett sådant vitt tro?
    Fram med adressen då!!
    Eller jag kan ju gå in och leta reda på den iofs.

Hmm, det kan nog vara lite trixigt eftersom även insidan syns. Men det GÅR nog! 
  • Himmelbit
    nublu skrev 2007-12-28 19:37:42 följande:
    Himmelbit: Jag orkar inte måla. Har massor av saker som väntar på målning men jag hinner inte!
    Du får antingen ha det rött då eller köpa ett vitt direkt.. Enkel lösning va?!

Jag fick ett svart i julklapp men det passar tyvärr inte in här. Jag har inte kommit dit än att jag blandar upp med svarta detaljer. Just nu ser det bara hårt och stelt ut till mitt vita/beiga/bruna.
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-28 19:44:29 följande:
    Nu har vi ÄNTLIGEN fått upp hängare för handdukar på toaletten De jag impulsköpte på ikea får bli på något annat ställe. Hittade en annan som jag tyckte passade bättre En vit bräda med fyra små krokar och "etikettramar" (vad heter det???). Snyggt!
    Visa, visa, visa!!
    MiaMariah skrev 2007-12-28 19:46:24 följande:
    Kajsa - underbara dynor, sånt skulle jag aldrig klara av!Feffie - underbart, både skåp och sovrum!juliah - vad vacker korgen blev! Vilken fin julklapp!
    Inser att jag måste läsa ikapp idag - har Kajsa visat dynor??

Vad fin pallen blev!! Supersöt!
    nublu skrev 2007-12-28 19:47:03 följande:
    Himmelbit: Du får måla det. Jag känner mig inte heller mogen för ett svart (eller ens ett rött!) så jag passar. Misstänker att det lär komma hus i höst igen.
    Hmm, nja jag passar nog också.. . Jag har redan ett gräddvitt som jag fick i inflyttningspresent för 4,5 år sedan (de har hållt i länge). Det svarta var visserligen större men näääe, jag skulle INTE orka måla det. Måste spara på målarkrafterna tills jag dyker på ett vackert skåp..
  • Himmelbit
    gemelli skrev 2007-12-28 19:50:23 följande:
    Fyndade idag, billigt billigt i en butik här där jag bor Men måste man lägga bort den när julen är slut, tycker den är såååå söt
    Jättefin!!
    Den tycker jag absolut att du kan ha framme året runt!
  • Himmelbit

Fluffis: Min favvo bjudkaka heter Fransk kladdig chokladkaka (recept från Rosendal).
    Helt underbar och livsfarlig kladdkaka!! Man petar ner ren choklad i smeten innan gräddning, bruten i små bitar. Mmmm, vattnas i munnen bara jag skriver om den .

Du får säga till om du vill ha receptet!

Svar på tråden Vita hem del 6