Åh va kul att ni gillar det!Så jag är fortfarande välkommen här då? Ja jag tänkte ta mer bilder imorgon ändå. Har ju inte stylat alls... Ska köpa vita volangdynor från Nyblom o kollen och någon vit linnelöpare och en bukett vita tulpaner
Nja, jo okej då, du får väl hänga här då..
Det låter ju jättefint! Men du - du kan väl sy själv?! Du som är så duktig på att sy!!
Tror du jag klarar det? Har gjort ett försök en gång och den hamnade i soptunnan! Men det borde ju inte vara så svårt. Ska kanske göra ett försök. Sparar ju några hundra på det!Åh vad det är svårt med ny dator. Tangentbordet är annorlunda på en laptop, jag tappar massor av bokstäver. Hoppas ni kan läsa i alla fall!
Tror - jag vet!!
Klart du klarar det! Bra dessutom att ha ngt att titta på, då blir det ju lite enklare med mått och antal veck m.m.
Tack för att dy tyckte till!Men är enkla porslinsknoppar på en bräda lanse bättre???????
Om du inte känner att något är helt hundra bra - gör ngt själv eller be ngn göra det åt dig.
Jag bad en kompis till min sambo att göra våra krokar till badrummet. Jag ritade och han gjorde! Han har även gjort handdukshållare, toalettpappershållare plus vårt matbord.
Jag kan inte se din sida - kommer till ngn sida om Bible Studies... bla bla bla när jag klickar på länken. Förra gången stängdes hela webbläsaren ner...
Jag klickade på den undre länken och kom till menyval på finska.. Men sen klickade jag på den övre och då såg jag knoppbrädan. Den var ju jättefin!!
Jag vet inte hur den på IKEA ser ut, men ska kolla.
Septemberpyret skrev 2007-12-26 21:16:28 följande:
Det beror nog på att länken är felstavad... ta den i "foten" istället...
Tack!
FruPuffen skrev 2007-12-26 21:18:58 följande:
OJSAN! Jag skrev fel i länken, kastade om bokstäverna i "blogspot" (jag bedriver inte bibelstudier ) klicka här istället (förlåt):www.etthusivitt.blogspot.com
Nu gick det betydligt bättre!
Är det riktigt säkert det att du inte har ngt med den sidan att göra...