Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:28:42 följande:
    God kväll i tråden! Ikväll skulle jag ge mig ut på stan och dixa de sista julklapparna, men hittade ingenting av det på listan... Istället tröstshoppade och det blev det 3 st toppar till mig själv!
    Well done!!
    Det var du värd!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-20 21:35:28 följande:
    Va knäppt, mitt inlägg hoppade in direkt under det inlägg jag svarade på. Även om MiaMariahs inlägg var skrivet innan mitt...
    Inte hos mig! Här ligger MiaMariah innan ditt.
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-20 21:41:04 följande:
    Har du nya beta?
    Nej.
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:38:45 följande:
    Eller hur! "Lillasyster Himmelbit" är en duktig försäljare...! Har hon provision mån tro...? Och du flitiga-Lisa som pärlar...!
    Aha, har du varit hos lillasyster! Ja, om hon är hälften så duktig på att sälja som på att shoppa själv så är hon världsbäst!!

Javisst, här pärlas det för fullt! Givetvis är det mest lååååånga halsband som gäller också (=myyycket jobb och myyycket pill).
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:44:31 följande:
    Du har händelsevis inte några svarta pärlor på lager...?
    Jag har en del svarta faktiskt (beställde på nätet förra veckan). Men jag har också mest svarta halsband på beställningar, så jag har inte i överflöd tyvärr (som jag brukar ha... ). Du får komma upp och titta! Vad hade du tänkt göra?
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:53:54 följande:
    Behöver nåt till nya toppen som är till julafton... men det löser sig!
    Kort eller långt?
    Du får helt enkelt komma och titta för jag har litegrann iallafall!
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:55:33 följande:
    HJÄLP! Sambon fick precis panik när vi skulle flytta min träsoffa, han fick se några jättegamla hål i botten på den och säger att det kan vara från trämask... och då får man absolut inte ha den inne...!? Nån som vet, jag blir jätteledsen om jag måste slänga ut den...!
    Jag kan ta den

Skämt åsido, jag har ingen aning. Men jag har en gammal kommod med en massa hål i som jag har haft i hundra år (ok, en smula överdrivet). Den har stått inne...

Kanske bäst att kolla upp för jag vågar ju inte säga att det inte är ngn fara om det sen skulle visa sig att det är det... Hemlis
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:55:33 följande:
    HJÄLP! Sambon fick precis panik när vi skulle flytta min träsoffa, han fick se några jättegamla hål i botten på den och säger att det kan vara från trämask... och då får man absolut inte ha den inne...!? Nån som vet, jag blir jätteledsen om jag måste slänga ut den...!
    Vad jag lite snabbt har kunnat läsa mig till via webben så verkar det som att dessa skadedjur inte kan överleva i ett modernt uppvärmt hus. De dör då och kan endast överleva om möbeln står kallt.
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 22:07:26 följande:
    Din sambo är inte orolig för ert fina hus...?
    Nej! På min kommod syns det tydligt att det är gamla hål (inget krypande..). Kommoden har hängt med sen min allra första egna lägenhet så vi har aldrig ens tänkt tanken att det skulle kunna vara ngt konstigt/skadligt med den!
Svar på tråden Vita hem del 6