Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

FruPuffen skrev 2007-12-26 21:27:27 följande:
    Jag är egentligen en Knutbypastor som gör smygreklam här...
    Kunde tänka mig det...
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-27 19:33:25 följande:
    Åh nu har jag fått ytterligare en lyxig julklapp!Har bytt ut min sängbotten mot en mjuk och skön istället för min hårda.Känns så skönt! Får så ont i rygg och axlar av min hårda. Väger för lätt för att ha en hård. Man ska väga över 65 kg för en medelhård. Det väger jag ju inte på långa vägar. Så en mjuk passar mig mycket bättre. Gissa om jag kommer hoppa i säng tidigt ikväll!!!
    Hemskt vad du varit snäll i år!!
    Själv fick jag knappt några julklappar - har du några tips
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 19:41:26 följande:
    Peak: Tack så mycket för det tipset!Kajsa: Åh, vad härlig med ny resårmadrass. Och nya blommor skulle vara så skönt!Himmelbit: Hitta några fina skåp på sistonde? Jag stod läääänge och tittade suktande på mormor och morfars vitrin från 1880-talet. Fyra lådor nertill, skåpet direkt på, orginalglas och söt spröjs i överkant. *drömmer*
    Det har varit dåligt med skåp - du verkar ju ha prioriterat helt fel genom att tillbringa mer tid med din syster än här...

Men jag visar en av mina kärlekar i bloggen idag - välkommen!!

http://njutensmula.blogspot.com/
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 20:07:21 följande:
    Himmelbit (och ni andra med såklart): Spana in det här!!www.blocket.se/vi/14622147.htm
    Suck....... Åhhh vad fint! Det skulle passa toppenbra i mitt pysselrum som ska piffas till när övervåningen är klar!! Synd bara att det fanns i Sthlm .
    Mera, mera, mera!!! Du förstår att jag har saknat dig va?!
  • Himmelbit
    numberone skrev 2007-12-27 20:10:01 följande:
    Ååå vill ha ett sånt litet skrivbord som Julia hittade till Noell.... Tycker det är så ljuvligt... 
    Vad var det för ett bord? Har hon visat det idag?
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-27 20:09:24 följande:
    Det där är ju ett drömskåp! Kommer nog inte stoppa med 1200 där...
    Mimmi, vi ska ju skåp-shoppa tillsammans ju!! När kommer du?!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 20:12:33 följande:
    Tack! Har saknat det jag med! Tråksurfade på blocket i morse men det var inge skoj när jag inte hade en skåpoholic att dela lyckan med.
    Jag är ju här - det vet du!
    numberone skrev 2007-12-27 20:13:37 följande:
    Ne det var super länge sen.....tror Lynn har ett liknande till sin lillkille där hon satt en liten flugsvampsknopp på!
    Just det ja, nu minns jag. Jag hittade ett liknande på Blocket för någon vecka sedan och mailade för att det var sent. Men jag har inget hört, så det är säkert sålt. (Måste kolla nu när jag kom ihåg det). Det är nackdelen när man mailar istället för att ringa, att man glömmer bort det om man inte får svar...
  • Himmelbit

Vi har helt vänt upp och ner på sonens sovvanor nu under julen, så jag "kom ifrån" lite.. Telefonen ringde och vips så var han klarvaken och vägrar somna om.. grrr..

Min sambo är iväg på bio ikväll, vi fick biobiljetter till Arn men jag orkade inte gå (är dunderförkyld). Så han fick ta med sig sin far istället.

Svar på tråden Vita hem del 6