Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-12-18 22:29:35 följande:
    Så blev stolen med pynt! Inspirerad av juliah och mimmi alltså.
    Så fint och mysigt! Fick mannen gå ut sen?
    lasseliten skrev 2007-12-18 22:30:06 följande:
    men mimmi. nu kommer ju du med mannen argument! Du ska ju hålla med mig Fast tyvärr har ni nog båda rätt...Att det ska var så svårt att hitta en matta som är snygg.. och praktisk
    Det finns säkert lena såna också... *hihi*. Jag har inte hittat den ultimata mattan än. Den skulle vara mjuk och skön som en orientalisk, men vit och nordiskt sval. Kristallklart! Fot i munnnen
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2007-12-19 19:21:07 följande:
    tyvärr inte ännu. Måste måla i köket först innan jag vågar visa. Men det är samma lampor som Mimmamum och Gullfina har köpta från Nublu.se
    Jag har också satt in min nu! Visst är den mysig!
  • mimmi006
    Septemberpyret skrev 2007-12-19 20:07:41 följande:
    God kväll i tråden! Tittar bara in lite snabbt, jag är mitt uppe i julstöket. Sambon har gjort änglakola och knäckkola ifrån boken "Vinterns söta" som jag fått i förtidig julklapp. Jättemysig bok! Själv håller jag på med Leilas saffransskorpor, håll tummarna för att de blir goda är ni snälla!
    håller tummarna! Låter sååå gott... jag har inte julstökat nåt, ska börja på fredag och klara ut jobbet först!
  • mimmi006
    nublu skrev 2007-12-19 20:24:37 följande:
    Septemberpyret: Ja, du fick ju vänta mer än lovligt länge på dem så jag förstår att du är lycklig.
    När kommer vårnyheterna? Mässan var i januari väl?
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-19 20:43:59 följande:
    Hälsningar från Vasa/Finland! Är hemma hos mina föräldrar nu och har det riktigt härligt! Vi har ingen snö ännu, +4 grader istället, men ännu har jag inte gett upp hoppet!Idag har morfar jag och William bakat Lantlivs saffransbullar i långpanna, de var ju helt gudomliga! Jag vet att de är många här inne som pratat gott om dem! Vi överraskade mormor när hon kom hem från jobbet! Gissa om hon blev glad  Hon är så orolig att hon inte skall hinna klart allt innan jul. Hon hade tyckt att det doftade så gott i trapphuset men kunde inte tänka sig att det kom hemma från oss, men det gjorde det ju! Imorn får jag eventuellt gå SJÄLV till frissörn och piggas till inför julevenemangen, handla de sista i stan och på kvällen skall granen köpas. Ser så fram emot det!Hinner inte läsa ikapp nu, stor kram till Er alla, lycka til i julstöket!                
    Å vad mysigt! God jul!
  • mimmi006
    malins79 skrev 2007-12-19 20:47:19 följande:
    Mimmi, snyggt!
    Tack! Lampan har legat i garaget sen i somras och nu ville den inte vänta längre... vad mycket det gör att bara byta en lampa! En av de lättaste sakerna att bli hemmablind på, tycker jag...
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:03:36 följande:
    Godkväll!Ni bloggare - jag har problem...En bild som jag lägger in (en helt vanlig jpg-bild) blir BLÅ och negativ när jag tar in den i blogger...  Är det någon som varit med om det eller framförallt vet varför det blir så?!
    nej, det känner jag inte igen...???
Svar på tråden Vita hem del 6