Vita hem del 6

Godmorgon!
Jag är först ut idag och kokar gröt! Väntar på att Lisa ska vakna, de här är första julen som hon är som på nålar... .
Hon hängde upp en av sina urtvättade strumpor på kaminen igår och hade ett väldans bekymmer att låta paketen vara! Jag tycker att det är så roligt!
Malins- vilken fin julklapp!
Lina o Matilda- visst är det höjdpunkten...
Jag kommer inte få så mycket i julklapp, eftersom vi har bestämt att mest handla till barnen. Jag är lika nyfiken som ett barn ändå, på vad jag ska få... *hihi*
Hej! Vi har haft en mysig jul och alla har varit friska, det var ett tag sen! Det kanske var den bästa julklappen ...
Vi gör som ni , LCroft, handlar inte till de vuxna utan köper mest till barnen. Som tur brukar det bli lite undantag.
Jag fick en vit lexington morgonrock av M, som jag hade önskat mig. Min gamla är en sanitär olägenhet och behöver brännas på bål. Sen fick jag pengar , presentkort på ratstaurang+ bio+ barnvakt till alla syskon och respektive. Det ska verkligen bli kul!!
Ikväll är den stora gå-ut-kvällen i stan. Jag ska träffa mina gamla kompisar som inte bor kvar i stan. Det blir lugnt, men väääldigt kul!
VSM- vilka fina bokstäver, jag tror jag har missat storyn?
Bea- fy, det lät inte som världens roligaste... vilken smittohärd det verkar ha varit i landet, om man drar slutsatser av vad som skrivits här i tråden. Jag tror att jag fick morgonrocken lika mycket för M´s skull, som för min egen .
Hoppas att ni får vara friska och njuta av de här dagarna istället!
Juliah- tack ! Jag är lite sugen att packa upp skrivbordslampan ocjkså för att se om den är lika fin som den var på bild...