Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Miamariah- vilken fin julklapp!

lillvilda skrev 2007-12-21 19:55:05 följande:
    Ni som har små pojkar hur har ni inrett deras rum?? det blir ju lätt en massa fula leksaker som man helst vill gömma. Eller har ni köpt fina julklappar som man gärna har framme?
    Gömmer de fula och tar fram de fina, så gott det går....

Kickan- jag tycker att du ska höra av dig. Det ska väl inte vara hål i glasyren om det är förstahandssortering, även om det är handgjort!?
  • mimmi006

Idag har vi klätt granen och städat... jag är helt slut, men M vill koka knäck och baka bröd också. Hjääääälp! Fick en superfin stjärna och strut i julklapp av Julia som pryder granen... bilder kommer imorgon.

• mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-21 20:22:57 följande:
    Mimmi, ni ligger då i! Är du nöjd med granen, kanske en inspirationsbild till mig? Jag ska klä vår imorgon!Nu har jag bakat leilas goda rockyroadchoklad och vinterns söta polkabräck, mmmm, får se om jag orkar knäck också!MiaMariah, söt pläd! Ni måste visa allesammans vad ni fått av varandra!
    Jag har försökt att ta bilder, men blixten förstör den... du får vänta tills imorgon! Det blev vitt, brunt och zink till slut... och ingen matta!
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-21 22:12:27 följande:
    Kikar in en snabbis och ger alla en julkram!
    Kramar tillbaka!
    numberone skrev 2007-12-21 22:34:41 följande:
    Välkomna in att dofta på min underbara gran!!
    Underbar gran! Och sen gillar jag ert golv!

Kajsa- vad härligt att sälja och köpa nytt! Hoppas att du hittar Ditt bord.

Venezuela- jag ilar!
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-12-21 23:01:12 följande:
    mimmi:Tack va roligt... golvet är jätte härligt tycker jag men det behöver slipas en aning... ett senare bekymmer om si sådär 1200 år eller nåt
    tycker jag inte! Underbart som det är...

Gemelli- jag är oinbjuden till dig, så jag svarar här: jag tar kort på granen imorgon, det blir skräckbilder med blixt tyvärr Skrattande
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-12-21 23:19:30 följande:
    mimmi,Men vad är det här, beta versionen fungarar ju iinte alls. Hela min adressbok är upp och ner...Gillar du inte när granen bli guuuuul
    Neeej Skrattande, det ser för taskigt ut! Vi fick hugga av stammen ännu mer för att få ner vår gran i julgransfoten....
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-12-21 23:45:48 följande:
    mimmi,Tycker inte han visade upp några snygga, men dom två som "vann" min för den LILLA granen är i gjutjärn och den som var till större granar var någon svart klump.Jag gillar dom julgransfötterna som är i gjutjärn och målade vita eller röda och ser ut som en stjärna, vet inte vem det är som gör dom, kanske Bruka.
    ja, de gillar jag också... fast jag är nog mest sugen på en svart! Kostar 599:- här...
Svar på tråden Vita hem del 6