Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-12-26 16:59:07 följande:
    juliahSuperfin lampa! Ikea kan dom! Nu har vi köpt nytt matbord. Det gick undan till slut *fniss*Det blev inte det svarta från Ikea. Det är för litet.Nu blev det ett vitt bord 180*90 plus två iläggsskivor. Det kan bli 270 cm långt. :-OSka piffa lite med bordet och maken är ivä och köper ingolfstolar. Sen blir det montering.Nu ska jag måla skåpet i köket också så att det blir riktigt vitt. Sen har jag ett nytt kök!
    Var hittade ni bordet? Det låter riktigt bra!
    Ps. har han haft stegräknaren på sig idag? Flört
  • mimmi006
    lillafruluva skrev 2007-12-26 17:01:52 följande:
    Jättefin Mimmi!!
    Tack!! Jag är också jättenöjd med golvlampan, högg den direkt i fredags Inga tveksamheter, kärlek vid första ögonkastet (på prislappen)
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-12-26 18:35:44 följande:
    Så nu är bord och stolar på plats! Maken är supernöjd och jag också.Passar perfekt i vårt kök, men jag förstår om jag blir lite utan vitahems svarta får.Kanske tröttnar jag fort, men då är det ju bara att byta igen.Konstaterade just att detta är vårt 4:e köksmöblemang sedan vi flyttade in i huset för exakt 3 år sedan. Någon som slår det?
    Å vill också se!
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 06:30:29 följande:
    Tack söta Karamellen!Det roliga är att man alltid stör sig på att ha gäster precis innan de ska hem. De senaste två dagarna har jag tyckt att det har varit superjobbigt och inte kunnat bärga mig att få huset för mig själv.. Nu känns det rätt tomt!Nya projekt blir faktiskt att ta tag i min träning och vikt. Har aldrig varit så tjock som jag är nu, och depprimerande nog vägde jag tolv kilo mindre som nyförlöst
    Vilken lång tid, men det brukar gå fort! Jag har samma nyårslöfte, så jag passar på att äta riktigt mycket choklad nu innan nyår
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 06:56:26 följande:
    Märkligt nog har de ute tre exakt lika annonser..*tråksurfar på blocket*
    Jag är med på vikttråden ! Den där annonsen har varit ute lääänge, konstigt om de inte har sålt den!?
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 07:15:39 följande:
    Fast de vill ha 9500:- för det. Dyrt tycker jag.Var på rean igår, hittade vitt påslakan till vår säng för halva priset på hemtex, och en massa kläder till mig. Inga jeans dock, såg ut som en stoppad korv.
    jeansen tar vi sen
Svar på tråden Vita hem del 6