Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Jag har varit på väg ut hela dagen nu, men sonen var så trött och sover fortfarande efter tre timmar! Rekord tror jag! Hoppas han inte ska bli sjuk!

Nyttiga sallader låter smaskens! Träffen får väl gå lite åt det nyttigare hållet! När tycker ni det passar bäst? Juli? Ska bli så skoj iaf!

FruPuffen, men så jobbigt. Hoppas han mår bättre snart, skönt att han har fått i sig lite åtminstone! Glömde kommentera husbilden på huset ni nästan köpte, jättefint men det såg ut att vara mycket jobb!

juliah, vad tråkigt med FL! Ska de aldrig lösa problemen?

• mimmamum

Jo angående träffen, jag vill hellre snacka inredning än shoppa egentligen, men lite av båda skadar väl aldrig?

• mimmamum

FruPuffen, en tråd är en jättebra idé! Vem ordnar?

• mimmamum

Så spännande med träff!

Mia, kan inte komma på vem denne bloggare kan vara! Fundersam

• mimmamum

Godmorgon!

Åh så mycket spännande ni har framför er Peak! Självklart kan killar ha det skåpet!

lasse- Skrattande

• mimmamum

juliah, vad tråkigt med FL! Förstår att du blir sur!

Så snygg korgen blev! Gick det åt många burkar? Mamma har nämligen en sådan korg ståendes, omålad!

Snart ska jag bege mig på kvällsrea i en inredningsbutik, vi får se om jag fyndar!

• mimmamum

Hej alla tjejer!

Kom hem tomhänt från inredningsbutiksrean igår! Förvånad Är chockad! Det fanns inget jag ville ha! Får spara pengarna till vår träff i sommar istället!

tre nu skrev 2008-02-01 11:25:06 följande:
    HejBrukar följa er tråd och ni har det alla jätte fint hemma. En fråga bara. Vilka märken på alla dessa inredningsdetaljer gillar ni bäst? Jag mennar vilka har gjort dessa möbler, inredningsdelajer mm??
    Jag blandar hejvilt! Billigt (loppisar) som jag målar fixar till, lite lyx som Lexington, Westergaard & Kovacs, House Doctor, Lisbeth Dahl, Madam Stoltz. Sedan gillar jag unika saker som drejad keramik från trakten eller liknande. Ibland kan man fynda fina saker på ICA och Coop också och det vi inte får glömma är väl IKEA!

Såg nu att Kajsa svarat liknande, vi tänker nog rätt lika allihopa här inne! Skrattande
  • mimmamum

MM, nix jag har ingen! Jag köpte vår väska på stadium, ingen skötväska egentligen men stilren och många fack, endast 99 kr!

Svar på tråden Vita hem del 6