Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

summer06 skrev 2008-01-05 20:43:42 följande:
    Himmelbit! Sicka fina burkar! vet du vart dom ä köpta?
    De är köpta på Mollys Hus. Jag och min mamma hade varit och lunchat då jag fick se dem utanför - hon reade ut dem. Så jag förklarade att sonen (ett år) önskade sig dem i julklapp
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-05 20:45:37 följande:
    Himmelbit: Det är ju lördag idag. Vi har också ätit pizza idag, men mest för att vi var bortbjudna och det blev bestämt att vi skulle äta tillsammans. Just nu har jag mumsat lite naturgodis.
    Ok, då kanske man får lov att synda lite...
    Såg din fråga i bloggen om innehåll i skåpen - vill du ha en redogörelse? Med bild och "innehållsförteckning".
  • Himmelbit
    summer06 skrev 2008-01-05 20:41:40 följande:
    hej! Nu har ja en fråga till som ja hoppas att nån kan svara på! Undrar om nån vet om d finns nån sida på nätet där man kan hitta Hans Michael saker?`
    Jag vet tyvärr inte vad det är för saker.
  • Himmelbit

Den korgen från Nublu väckte ha-begär hos mig. Inte bra Julia att visa upp sådana fynd!

Igår kväll fick jag klart mitt senaste sömnadsprojekt - kuddar till soffan.
    I bloggen finns bilder!

• Himmelbit
    juliah skrev 2008-01-07 12:10:07 följande:
    Himmelbit, farligt farligt, den är ju dessutom på rea, ett riktigt kap *frestar*! Korgar kan man inte ha för många av.
    Fresterska där!!

Jag gick t.o.m. så långt att jag la den i korgen men kom till sans.. .
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-07 20:36:28 följande:
    Tack!Dagens skåp:www.blocket.se/vi/14192207.htm?ca=15_swww.blocket.se/vi/14260679.htm?ca=15_swww.blocket.se/vi/14325805.htm
    Förväntade mig en bild på mig under dagens skåp..
    jen05 skrev 2008-01-07 20:28:07 följande:
    Hejsan! dyker upp från ingenstans och undrar om ni hört talas om LUSTFYLLT keramik? isf vet ni om hon skickar om man bor långt borta??mvh Lina
    Jag har tyvärr inte hört talas om det.
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-07 20:53:21 följande:
    Sorry! under årtiondets skåp dårå!
    Hmmm! Jag hoppas inte att en tjej som är ett "skåp" hos er betyder samma sak som här då, för här är det INTE en komplimang (för att uttrycka det milt)...  Typ "var tjejen du träffade igår snygg? Nä, hon var ett riktigt skåp"...
    mimmi006 skrev 2008-01-07 20:55:05 följande:
    Det går inte... varenda krona måste sparas!
    Rätta takter!!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-07 20:56:06 följande:
    Ja kan du göra det? Behöver ju hjälp av skåpexpert...Himmelbit kan du finska? Du är den andra skåpexperten ju.
    Jag har väl skrytit om mina finska kunskaper för dig..
Svar på tråden Vita hem del 6