-
Jag eller nån annan kan säkert hjälpa dig... beror på hur bråttom du har!?mimmamum skrev 2007-11-10 21:14:15 följande:Varför finns så lite att köpa online på IKEA? Blir så sur! Detta kunde vara en bra bas! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30113939
-
Veroniqa- oj, så mycket fint! Det låter så härligt där, jag vill också dit nån gång... Första bilden såg ut som det gör här hemma i hallen, tur att vi har så bra smak
-
Godmorgon! Jag har varit uppe sen fem *gäsp*... jag är tyvärr ingen morgonmänniska, så jag får inget gjort så här dags.
Amanda- jag skulle nog bara försöka att ta mer färg, de slukar pigment!
Bandykillar- det där lät inget roligt, hoppas att det gick bra sen...
-
Det enda som jag tycker kan vara svårt med Benjamin är betoningen... vi har kompisar vars barn heter så och det är många som säger "fel"! De betonar Bénjamin...versan skrev 2007-11-11 00:45:16 följande:EN kompis till mig döpte sina 4 killar till.BenjaminOliverLeo &MioVackert och fina namn som passar bra ihop.
-
Jag hoppas det! Orkar inte göra så mycket annat just nu... ska lägga upp gardinerna jag köpte igår, det är dagens uppdrag! Och slå in farsdagspresent...Enji skrev 2007-11-11 07:03:28 följande:gomorron mimmitidig söndamorgon ser jag.. du får slappa lite iaf
Hur är det själv? Allt väl? -
Det är olika... Vi måste ha panelgardiner i vardagsummet och de är supersvårt att hitta fina. Jag hittade snygga på rusta igår *glad*lasseliten skrev 2007-11-11 07:13:54 följande:Gardiner, syr ni sånt själva? Eller köper ni färdiga som ni lägger upp?
-
Ingen aning!Enji skrev 2007-11-11 07:31:36 följande:Japp det e bra.. sitter o funderar på vad man ska göra för farsdag middag idag. Vet du vad ni ska ha?
Han får nog önska idag, dagen till ära
199:- för två... ska visa bild när minneskortet kommer fram. Hjälp vad frustrerande det här ärlasseliten skrev 2007-11-11 07:35:38 följande:Går mellan bompa och datorn.... Mimmi - kul att du hittade gardiner du gillar! Säkert till bra pris va? Du får visa bild sen! Jag har kommit på att jag vill ha vita gardinlängder till matrummet. Har ikeas hissgardiner (Alvine?) i hela huset, men de är inte så kritvita va? Hittade fina tyger på stan iveckan, men när jag syr ser det inte direkt proffsigt ut...svammel svammel... Tror jag måste hitta några fina som är färdigsydda. Några tips? -
De är vita, med någon slags hålsöm och broderade hjärtan! Materialet ser ut som linne, men jag tror att det var något annat...lasseliten skrev 2007-11-11 08:10:29 följande:Mimmi - oj, vilket bra pris! hur ser de ut? Är de vita?
-
Det var dem jag menade! Tack VSM, Aina heter de! Hoppas att din mage klarar kaffet...Värsta Supermamman skrev 2007-11-11 08:34:36 följande:Fast du får välja blekt på gardinerna, annars är de inge fina.Jag tycker också att graviditeterna var olika... det kanske är en tjej?Anton2005 skrev 2007-11-11 08:34:10 följande:Måste fråga er för jag är lite fundersam. Enligt mina beräkningar så ska jag vara i vecka 6 nu och med Anton mådde jag ju illa jämt och spydde mest hela tiden.Nu känner jag absolut ingeting så jag bö´rjar nästan bli nervös att jag inte är meed barn.Har någon av er mått bra såhär i början av graviditeten?
-
Godkväll tjejer! Ursäkta för att jag inte orkar läsa ikapp, informera mig om det är nåt jag borde ha sett är ni snälla
!
Juliah- jättefint!
Himmelbit- jag funderar på att bygga egna elementskydd, men ska nog ta det när övervåningen är klar... Annars tycker jag att det kan vara fint med nätta bord framför fönster...