Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

VSM- jag blir lite kluven, soffan är så fin när den syns, men för funktionens skull skulle jag nog ta ett bord. Provade här idag också att ställa slagbordet framför soffan, men det skymde för mycket. Jag hade inget lägre, men annars kanske det skulle funka? Blev du nåt klokare? *fniss*

• mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 20:40:46 följande:
    Gemelli: Det är det jag lutar åt jag medmimmi: Det är så svårt det där. Jag gillar med att det är så öppet i vårt kök. Samtidigt som jag verkligen behöver avställningsytan och de extra sittplasterna..
    Jag tycker det ser lite mer hemma ut med ett bord och det är nog för att man skulle vilja slå sig ner där och dricka lite kaffe ! Men kör på det som du gillar bäst, kanske det måste vara ett vitt bord?
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 20:48:46 följande:
    Vad tycker ni om bordet i sig då? Fint eller bara okej?
    Jag tycker att det är jättefint! Och jag tror att jag skulle behålla det precis som det är. Tänk vad fint med patinerade lerkrukor på, fina band runt om och julrosor eller myrtenträd i!
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 21:03:51 följande:
    Bättre att vara gravid så är magen sådär fint utsänd, istället för det där lösa som hänger där nu
    mmm, det ser ju riktigt spänstigt ut!

VSM- du får locka fram kronjuvelerna ikväll, så här kan du ju inte ha det
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-11-10 21:04:04 följande:
    Tack för alla tips! Jag har bestämt mig för att prova att sy själv!  Jag har sett ett smalrandigt beige och vitt tyg från nyblom och kollen, det får det bli,borde väl inte vara alltför svårt eller?Gillar Himlas randiga men tycker det är lite för dyrt, vill helst inte ha blått!VSM, bordet är urgulligt men jag gillade också köket som det var innan, kändes öppnare och bordet såg så litet ut mot soffan! Du kanske kan ställa det någon annanstans?
    Har du kollat Rätt start? Jag har för mig att de hade fina smalrandiga...
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-11-10 21:10:36 följande:
    Tack vsm, hennes såg ju proffsigt ut!Mimmi, jag kikade på Babyproffsen idag, de hade inget jag gillade, nj det får bli att sy men frågan är, vad ska man ha imellan? Vill inte att det ska vara för tjockt och stelt!
    Kan du inte köpa ett billigt på ikea och använda?
  • mimmi006

VSM- jasså, man kan planera sånt? Vi är helt tvärtom *hihi*

mimmamum- Hugo ligger utan skydd nu, men han är ju över 1½... jag har kuddar och H:et och kaniner som skydd

Kajsa- vad kul att det gick bra med panelen! Ska ni måla imorgon?

Svar på tråden Vita hem del 6