Daggdroppen skrev 2008-01-19 15:21:36 följande:
Bara jag som är här?Då kan jag kasta in en bild på tulpanerna medan jag väntar på er Vasen är en klassisk Aaltovas som är perfekt för tulpaner. Fick den i examenspresent för några år sedan. Ljuslyktan i fattigmanssilver är finare i verkligheten, mönstret syns inte så bra. Den är nyinköpt. Duken, från Pentik, är också den finare i verkligheten. Den fick vi i inflyttningspresent för några veckor sedan.Och ja, jag är ju trådens mästare på gula bilder, även denna gång
Åh vilka vackra tulpaner.
Bilden var ju inte alls gul...

Sylt skrev 2008-01-19 15:57:56 följande:
Hej alla!lilla -> Viiiit bordsskiva mimmi --> Bänken är underbar *letar efter plats o pengar*Julia --> Finfina köksöar. Vi har en annan fr Ikea som jag skall pimpa snart.....enji --> Tjejerna har redan kommit m de bästa ideerna . Gillade även "julias" enkla bänk fr Ikea. Själv har jag varit sjukt effektiv idag. Mannen steg upp o matade barn (jag sov en timme extra, underbart) men efter det har jag hunnit maassor. Han tog dem på en runda medans jag har målat, sorterat barnkläder, tvättat och stått i. Snaart är vi klara m Villes rum, hoppas imorgon.... Nu sover alla (!) o jag slog mig ner framför dator *pust* . Lite blåst här, men inget allvarligt än.
Skönt att känna sig effektiv - minns knappt hur det känns..

. Det låter som att du haft en toppendag och fått gjort typiska "surdegar"!
juliah skrev 2008-01-19 16:01:55 följande:
Hej hej!Kikar in som snabbast! Blåsigt och ruggigt här.Syltan, bra jobbat du effektiva kvinna!Jag kikade på en del av Lexingtons nya vårkollektion, de hade inte fått in allt men jag har spanat in ett par klädesplagg och lite annat som jag bara "måste" ha. Köpte helvita fina örngott med volangkant, en bra början
Örngotten låter jättefina! Bild??