Vita hem del 6

Nu ger jag upp för ikväll!
Ha en trevlig kväll! Natti natti!
Godmorgon!
LCroft - Vad tråkigt!! Hoppas att ni andra i familjen slipper det!
Usch nu fasar jag för dagisstarten av fler orsaker, efter att jag läser vad ni skriver. Det gör ont i hjärtat av bara tanken att någon "utomstående" ska få umgås mer med min son mer än mig.. Att han dessutom ska få en massa smitta gör ju inte direkt saken bättre.
En konstig fråga kanske - när lärde sig era barn att plocka undan efter sig? Min son är ju bara 1 år men jag har alltid visat honom att man plockar undan efter sig när man lekt klart (han undrar ju givetvis vad jag sysslar med, men ngn dag kanske han fattar ).
Nu tycker han att allt som jag plockar iordning är oootroligt roligt att slänga ut igen, över hela golvet. Givetvis får han ju leka precis hur mkt han vill och göra det. Men har ni, som har lite äldre barn, någon aning om när de uppfattar detta och kanske t.o.m. plockar iordning tillsammans med föräldern?
Godkväll!
Är precis hemkommen från ett pump-pass *nöjd och duktig* (Ni får gärna skriva att jag är duktig också
).
Nytt inlägg i bloggen, med utmärkelser!
http://njutensmula.blogspot.com/
Vilken tur att ni "sa" ngt nu Mimmi och Frida - jag började känna mig som om jag höll monolog .
Jag tror säkert att ni skulle gilla det. Min mamma och en kompis slogs om kopia på detta kortet OBS! På skämt - bäst att tillägga...
Jag ska se om jag kan tuscha till honom lite!