Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

juliah skrev 2008-01-19 18:42:15 följande:
    fluffis ska det ju stå! Har säker missat massor men jag orkar bara inte läsa ikapp, så om jag missat något viktigt får ni uppdatera mig.Imorgon bär det alltså av till Formex, hoppas jag stöter på frupuffen också som ska dit,vore skoj!
    Vad roligt!! Hade gärna också gått på Formex och dreglat!!

Vad har ni bestämt - lilja eller ros i kavajen?
  • Himmelbit
    juliah skrev 2008-01-19 18:50:54 följande:
    Malwa, har du bild kanske?Himmelbit, hihi vi har inte betsämt ngt men hon nämnde att det skulle till HD först när de öppnar. Så jag siktar in mig på att ta oss dit först också.
    Jag kan se det framför mig. Julia knackar alla på axeln och säger "Fru Puffen?" *asg*
    Akta dig för vakterna bara
    nublu skrev 2008-01-19 18:51:55 följande:
    Himmelbit: Tror att en nejlika matchar OddMolly-outfiten bäst. Fy, vad jag kände mig feklädd i torsdags på Formex, hade varken Odd Molly eller NoaNoa på mig. Bara vanliga jeans och tröja. Inte ens några dyra och smarta glasögon.
    Ajdå!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-19 18:57:21 följande:
    Himmelbit- felmeddelandet säger att jag inte kan nå sidan just nu och ska försöka senare. Felsökningen ger ingenting. Nummer 80072efd. Konstigt att inte hotmail funkar heller, tycker jag!?
    Verkar vara ett vanligt fel nu. Jag kommer dock in på både ock - konstigt!
    På vissa ställen verkar det som att det är hos leverantören som felet ligger (såg ngt om att de som hade Bredbandsbolaget hade problem).

Här fanns lite tips på saker att göra för att åtgärda:
    http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-80072efd
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-20 19:36:35 följande:
    Nytt inlägg i bloggen, inte så mycket inredning idag! Men vitt !mimmi-magnolia.blogspot.com/MiaM- ja, det skulle vara kul! Jag som aldrig brukar köpa kvällstidningar annars känner mig lite snuvad...
    Godkväll!

Jag köpte också fel bilaga så det var bara att köpa en tidning med bilaga till

Precis hemkommen från en shoppingdag i Jönköping med sonen, min lillasyster och hennes dotter. En mysig heldag!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-20 19:52:34 följande:
    aha, vad blev shoppat?
    Inte så mkt! Frotté från Hemtex, kulram i trä till sonen, shampo och mousse (säljs billigt hos frisören på A6. Jag köper 2,5 l shampo åt ggn (en sån där pumpflaska som frisörerna själva har).
    Från IKEA blev det hissgardiner, Wilma-gardiner, plastbackar till M och lite småplock.
    Mot vår baksida har vi inte så mkt gardiner utan har haft det väldigt öppet. Men nu när det börjar byggas bakom oss så känns det lite som att bo i ett vitrinskåp/skyltfönster så nu vill jag ha lite mer i fönstren.

Dolly - du får inte skrämma slag på Mimmi . Du hade Himmelbit ang feberkramper men det var ju Lasseliten. Kan garantera att min lille Himmelbit mår prima - sitter i mitt knä o äter filmjölk nu
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-20 20:18:06 följande:
    Men hörru du! Man shoppar inte i jkpg utan att hälsa på mig!!! *tittar strängt*VAr har du varit ? IKEA?
    Hade ju precis skrivit en svar när "the hackers" slog till... Synd med folk utan egna intressen! Grrr!

Filåt! Generad Det ska aldrig hända igen!
    Ja, vi var bara på A6. Hade planerat att köpa typ i Junexhuset, men det var ju stängt på söndagar...
  • Himmelbit
    Det ljuva livet skrev 2008-01-20 20:20:25 följande:
    Himmelbit: Sorry! Ni har för lika bilder, brukar ofta blanda ihop dem.Mimma: Underbart fint! Vad har ni målat med för färg? Jag tjatar om att måla vår hemska plastmatta i badrummet men kompisen som jobbar i färgaffär hävdar att det kommer att spricka upp efter ett tag.
    Men Lasseliten har ju en fin bild på mor och son numera, så nu får du sluta blanda ihop oss .

Hur är läget på skåpfronten? Något nytt i sikte??
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-01-20 22:13:14 följande:
    Åååh, vad irriterande med folk som inte har ngt liv o bara vill sabba för andra..... man kunde ju stängt av datorn o gjort ngtannat... men då vet man ju inte när det funkar igen Här hemma har ett barn kräkt (Enji - har ni kräks hemma? - samma dagis). Sååå det blev inte färdigt på barnrummet idag heller, ELLER målat skåp *suck o stön* Ny vecka - nya friska tag!
    Ja, man bli sååå irriterad på de små krypen. Grr....

Usch, vad tråkigt! Hoppas att ni andra ska slippa kräkas!!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-20 22:24:38 följande:
    Hoppar in snabbt, är så trött så ögonen hålls uppe med tändstickor för tillfället. Ville bara göra färdigt ett blogginlägg. Nytt i bloggen alltså Mimma: Så fint ert badrum är!  Och reportaget i Aftonbladet gillade jag också, toppen reklam för dig!
    Ska genast kolla! Natti natti!
    lasseliten skrev 2008-01-20 22:32:37 följande:
    Hej vänner! Här hemma är febern under kontroll! Puh! Läser något om att Himmelbiten och jag är lika Hittat ett fiint skåp. Synd att jag inte bor på gotland! www.blocket.se/vi/13242494.htm Gillade det i mitten.
    Det är Dolly (VSM) som är lite förvirrad

Jag har också fått till ett blogginlägg under FL-pausen! "Kan själv-tema" Välkommen!
    http://njutensmula.blogspot.com/
Svar på tråden Vita hem del 6