Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

lillafruluva skrev 2008-02-02 22:40:56 följande:
    Mia - barnen sover, sambon är på kalas och jag har druckit kaffe - kan bara sluta med att jag målar som en tok!
    Skrattande natti!
    LinaoMatilda skrev 2008-02-02 22:53:13 följande:
    Ja du fick svaret redan ser jag Natti natti igen
    natti!
  • MiaMariah

Godmorgon tjejer!

Det ljuva livet - kunde väl tänka mig att du åt B&J-glass! Flört Så sugen jag blev Skrattande
    Vackert fynd!

juliah - vi fick också snö igår men tror du inte att det har regnat bort allaredan.. Ledsen

• MiaMariah

juliah - för mig betyder stilrent ett hem som är inrett minimalistiskt och modernt, raka linjer och väldigt enkelt. tvärtemot det jag själv gillar alltså.

• MiaMariah
    juliah skrev 2008-02-04 13:58:10 följande:
    Grattis till ett finfint skåp miniGrynet!Jea, ja så är min uppfattning. Man borde kanske inte använda ordet eftersom det kan tolkas så olika  Viktiga funderingar såhär på en måndageftermiddag
    Håller med dig, efter lite googlande så är det olika uppfattningar om ordet. Nog bättre att beskriva vad man menar och undvika ordet för att undvika missuppfattningar..
  • MiaMariah
    juliah skrev 2008-02-04 15:21:09 följande:
    Välkomna in!juliasvitadrommar.blogspot.com/
    Så underbar fin den blev!
    Vicka81 skrev 2008-02-04 16:39:39 följande:
    Vi har nu bestämt oss för att bli man och makaVi tycker om er alla och vill ingen försakaTyvärr kan vi inte bjuda på maten på vår festMen inte hellre rensa bort en endaste gästSå därför kära vänner vill ni vårt bröllop göra till sagaSkippa presenten och låt oss hellre mottagaEn kuvertavgift till maten på vår bröllopsfestFör vi vill så gärna se er som vår bröllopsgästS¨å formulerar vi det i inbjudan...
    Vad fint, härligt rim!
  • MiaMariah

Har ni bilder på mininredning.se? Jag har haft det en tid och har reagerat på att så många som tittar in har synpunkter på ditten och datten. Vår kristallkrona=mormorsvarning, att vi har de stolarna till vårt bord är inte snyggt, vårt arbetsrum och plottrigt, tavlorna i sovrummet passar inte, kedjan med Mailegtomtenissan och dekorationer från Walter & Co passar inte vuxna, hjärtat på kroken till vårt linneskåp passar inte och gud vet vad. Nog för att jag förstår att alla inte kan tycka likadant så hade jag nog trott att en del kunnat vara lite mer finkänsliga. Just nu har jag tappat självförtroendet helt och hållet för mitt hem och mitt sätt att inreda på.

Svar på tråden Vita hem del 6