• Kalle Karls mamma

Min son är en EMO

Min son en EMO

vad i hela världen är en emo han undade om han fick färga sitt hår svart inte bara svart uten KORPSVART med en speciell halv lugg och köpa ett nitbälte.

Hjälp ska han använda kajal nu oxo  Min lilla 14åring HJÄLP
    Nån mer so har ett EMO barn

Den som lever utan dårskap, är inte så klok som han tror.
  • Svar på tråden Min son är en EMO
  • Okaa san

Låt han använda det, omhan tirvs med det! :)

• mjuffpuff

jaha, då har jag anske förstått lite fel O.o, vet att i halmstad (gick i skola där) använde man emo som ett ord till sådana som skar sig, såg väldigt onda och väldigt dystra ut..

visste inte att det var musik det handlade om =P! men då är det ju verkligen ingen fara om han vill vara emo ^^

• mjuffpuff

kan tillägga att det var gymnasiet så det fanns ju hur många olika ppresoner somhällst, mest gotare och punkare, men man sa tex. "hon är emo som kuttar sig" eller nått sånt..

• Okaa san
    Amalthea skrev 2007-11-10 09:33:30 följande:
    Låt han använda det, omhan tirvs med det! :)
    Rätt många tror ju att EMO är folk som klär sig svar, är deprimerade och skär sig och lyssnar på goth!

MEn de e sååå fel!!!!

EMO är en musikstil :)
    ni visste kanske redan det. :)
  • Kalle Karls mamma

Oj oj jag fattar inte mycket men musik handlar det om

Den som lever utan dårskap, är inte så klok som han tror.
  • Alyssa

Ha ha ha förlåt att jag skrattar Så roligt bara när en mamma upptäcker sånt om sina barn

• Katharina S

Alla EMO jag känner är mega trevliga

Mamma till finaste Alva 19/4-07
  • snarf

Min son som är 15 har oxå blivit en emo, hm... va de nu är. Annat var de på min tid, synthare, punkare eller hårdrockare.. Gick inte att ta miste på va man var för nått :)
    jag var synthare tills jag träffade en hårdrocks kille, fick lov att bli hårdrockare då ju, kunde ju inte vara både och ;)

Svar på tråden Min son är en EMO