• Kalle Karls mamma

Min son är en EMO

Min son en EMO

vad i hela världen är en emo han undade om han fick färga sitt hår svart inte bara svart uten KORPSVART med en speciell halv lugg och köpa ett nitbälte.

Hjälp ska han använda kajal nu oxo  Min lilla 14åring HJÄLP
    Nån mer so har ett EMO barn

Den som lever utan dårskap, är inte så klok som han tror.
  • Svar på tråden Min son är en EMO
  • MansonDust
    Kalle Karls mamma skrev 2007-11-10 10:13:28 följande:
    Manson dustHej Japp jag är STOLT över honom tycker han är jättesöt i sitt svarta hår och lite udda kläder Nu tycker han nog jag är pinsam
    Vad kul ! Jag fick smyga på mej trasiga strumpbyxor när jag gick hemifrån i början. Flört
    Mamma till Star 021017 & Ninja 060522, samt två små änglar..
  • Kalle Karls mamma

Att man skär sig har nog inte alltid att göra med vilken stil man har det är ofta ett sätt att döva sin ångest .

han är nog för smart för att hålla på med sådant men man ska aldrig säga aldrig

• Frantic

LÅt honom hållas, hårfärg är väl inte hela världen.

• Kalle Karls mamma

abovo mm då får man nog inte pussa på dom satt i går och kollade i hans album har satt in bilder varje år från nyfödd tills idag man ser en enorm skilldnad bara dom senaste 2 åren dettt harr blivit så påtagligt hur "vuxen" han blitt

• Frantic

Du har glömt det viktigaste för EMO-kidsen; att sitta på marken med benen rakt fram, eller att gå som om man var kissnödig och dessutom har rakitis, med fötterna skruvade smett inåt

Queen70 skrev 2007-11-10 10:11:47 följande:
    Njae..Inte handlar det BARA om musik. EMO, betyder ju "emotionell". Det är en hel stil, med sin musik, utseende, skriva dikter och vara allmänt känslosamma. De allra flesta kidsen är vanlig ungdomar som leker med sin stil och identitet ett tag och som egetligen mår ganska bra :) Men, jag råder ändå föräldrar till viss vakenhet, då det inom EMO kulturen finns ett påtagligt drag av att man ska må dåligt, världen är svart..bla bla bla. Och här kommer också detta eländiga att man skär sig in. Att skära sig har blivit en snabbt växande trend de senaste åren och smittoeffekten ungdomar emmelan är HÖG.
  • Frantic

?

Kalle Karls mamma skrev 2007-11-10 10:24:12 följande:

Frantic  wooot ??????????
  • Kalle Karls mamma

ojdå jag menar det du skrev nedan

Du har glömt det viktigaste för EMO-kidsen; att sitta på marken med benen rakt fram, eller att gå som om man var kissnödig och dessutom har rakitis, med fötterna skruvade smett inåt

• Frantic

Haha ja men det är ju så de ser ut. Har du gått förbi nere på Sergels Torg när de sitter och skolkar och ser svåååra ut, speciellt för några år sedan när det var mer modernt med EMO? Och att gå/stå med tårna pekade innåt tycks vara obligatoriskt.

Kalle Karls mamma skrev 2007-11-10 10:26:39 följande:

ojdå jag menar det du skrev nedanDu har glömt det viktigaste för EMO-kidsen; att sitta på marken med benen rakt fram, eller att gå som om man var kissnödig och dessutom har rakitis, med fötterna skruvade smett inåt
  • fairyfloss
    MansonDust skrev 2007-11-10 10:10:59 följande:
    "han undade om han fick färga sitt hår svart inte bara svart uten KORPSVART"Visste inte att det fanns olika nyanser svart..
    Korpsvart är så svart att det nästan går i blått . Tycker den färgen är skitsnygg (Men den passar inte på mig tyvärr).
Svar på tråden Min son är en EMO