• wellah

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Kan man sola solarium om man täcker över ärren ordentligt (dom är helt läkta)? Jag ser fan sjuk ut, är sååå blek och ska på 30-årsfest om drygt 2 veckor... måste få färg :( *lesssen* (det är buken jag opat om ngn missat det (7,5 v sedan)

• wellah
    Briana skrev 2007-11-14 15:10:02 följande:
    Gunnar sa till mig att man kan sola men man MÅSTE täcka ärren. Annars kan dom bli fula..
    phew... va bra.... undra hur mkt man måste täcka med så inte strålarna går igenom? kan man typ ta en handduk? hahaha jag bryr mig bara om att få färg på tuttar, armar, ansikte å sånt som syns i mitt linne jag vill ha..... fan va varmt i solariet det kommer bli
  • wellah
    Viffy skrev 2007-11-15 10:36:56 följande:
    *gah* känns som att jag har träningsvärk i bröstmuskeln
    Det är ju så det ska kännas
  • wellah

snälla tomten.... jag vill ha nya tissar och nya lår.....

• wellah
    Pellegrino skrev 2007-11-17 04:52:10 följande:
    Jag hade ställt klockan på 4.40 för att hinna duscha och så innan vi åker, ska åka 5.15... Vi har ju några mil dit, typ 22 tror jag. Men jag vaknade innan klockan ringde och hade drömt om att han lossat på min bröstvårta fast jag inte ska göra lyft utan bara förstoring. Sen tog min lilla 2-åring tag i kanten på bröstvårtan och droooog.... Tur det bara var en dröm!!!Nä nu är det dags! Hopp in i duschen för mig... Vi hörs förhoppningsvis senare idag!

vilken dröm lycka till idag! Kommer gå sååå bra!

Arba o Rosafjärilen: tack för tipsen, har testat BUS tidigare men bara blivit orange och fläckig ;) haha har ingen bra erfarenhet alltså... tror det har att göra med dåligt förarbete är så torr i hyn och säkert att krämerna sugit åt sig olika. ska man peela sig och köra vanlig hudkräm innan ? vad heter den från Dove som är bra för kroppen? Man vill ju inte gå utanför dörren om det misslyckas... hehehe måste köpa och öva lite först..... Då jag körde i ansiktet tidigare vart liksom ögonbrynen oranga också hehehehe

• wellah
    Bellahhh skrev 2007-11-17 16:18:50 följande:
    Men jag har en UJ väger inte så mkt? Och min kriurg sa inget om det? Vad kan hända om man har utsätt musklen mkt då ?
    inre blödningar antar jag.... man märker nog inte förrän det redan uppstått... genom att det blir blåmärken....?
  • wellah
    marilyn1987 skrev 2007-11-18 10:59:57 följande:
    Hej är de nån som vet om de är okej att äta pulver diet inan op och nån vecka efter????
    man ska inte dieta (ligga på kaloriunderskott) innan och efter operation, kroppen behöver all näring den kan få.... det står på flera plastiksidor i alla fall och det sa min kirurg... jag fick vänta med hålla diet i 4 veckor men jag har gjort bukplastik den räknas kanske som större rent operativt....
  • wellah
    Noning skrev 2007-11-19 09:34:29 följande:
    hej!Har börjar ett nytt jobb.. har min op den 4 dec.. vet inte hur jag ska göra.. ifall jag ska vara sjukskriven en vecka eller skjuta upp det?Vad skulle ni ha gjort?? längtar sååå till op..vill inte skjuta upp den egentligen :( har man rätt till sjukskrivning sådär ibörjan?
    vad är det för anställningsform? Är det provanställning så är det nog bäst att inte vara sjukskriven öht.... är det tillsvidare kan dom ju inget säga
  • wellah
    Lyckanmin skrev 2007-11-20 15:05:34 följande:
    Skönt att höra! Då ska jag nog gå på 330 iallafall. Det ska bli så spännande!!!
    Min kompis la in 350cc och fick sjukt snygga tuttar tycker 330 låter jättebra :)
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3