Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Bältan: jag skulle heller aldrig välja Gunnar även om min kirurg också har en anmälan senaste året tex... många verkar aldrig anmäla. Det verkar ju som många kirurger korrigerar sina fel så dom hamnar ju aldrig i statistiken... så man undrar ju de som har lite anmälningar kanske eg borde haft anmälningar/anmärkningar? Undra hur många som liksom får korrigera i efterhand hos de olika kirurgerna?
Evelina: Jag har opat mig hos Anders Liss, 40.000 kr full bukplastik. www.lissliss.se
Noning: får jag se din mage? Är sååå nyfiken :) [email protected]
Viffy: Det ser jättebra ut :)
Noning: jag har samma gördel, flera st faktiskt strl M jag tror nog strl S är för stort för dig om jag ska va ärlig du är så liten... men gå in i en twilfit, lndex, underklädesaffär och prova, den där gördeln finns över allt!!! 299 kr i butik!
Noning: glömde tillägga den ska sitta åt regält, nästan så man inte kan andas för att den ska va effektiv och hjälpa till forma den nya kroppen
Noning: kolla laredoute, halens och liknande en del där vet jag har sköna gördlar mät vad du har för omkrets och ta mindre än så... är du 60 i midjan ta 55... det ska dra åt regält.... Jag har strl m och är en 38/40 Jag tror S på flexees kan bli för stort på dig.... du skulle behöva ngt i strl XS
noning http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7850&subid=875626&prodid=463414&parentid=0&color=457077&NewView=true sånna är också sköna finns i strl 65 hur bred är din midja och höft? Det är ju där sån gördel smiter åt.
Kian: jag har ingen känsel men jag gjorde ju stor bukplastik också... Jag kan göra enstaka set magövningar nu 3½ månad efter..... samlar vätska om jag anstränger mig mer än så.