• wellah

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Bellahhh skrev 2007-12-19 18:50:28 följande:
    Mohahhaa let me know om du hittar nån kräm a.s.a.p!Fan jag blir sjuk i huvvet i den här tråden ibland, man vill ju operera allt ;)Hade jag fått allt gratis hade jag : Gjort brösten lite större och högprofil i stället (igen), fettsugit armar,lår och mage, ögonlocksplastik, nästippsplastik..Än så länge hahaha, nää fan va hemskt jag är ;P
    Jag hade gjort (om det va riskfritt) lårplastik, överarmsplastik, näsplastik, ögon-op (lasek), bröstlyft och implantat, rövlyft och hudreduktion på ryggen, blekt tänderna....
    magplastiken är ju avklarad... så jag har ju bara femtielva saker kvar *skratt*

Men bröstlyft är då tänkt att jag ska göra... jag har ju såna besvär... men men.... det dröjer nog, jag ska spara... utan att sälja trosor... jag lovar hehe
  • wellah

Disan: hängröv har jag alltid haft tur den sitter baktill så man slipper se den så ofta heheheeh

• wellah

carro81: LPG är väl ngn metod som kan funka.. eller det kanske bara ska strama upp lite och ta bort celluliter?

• wellah

nämen Viffy.... ännu större? dom ser ju kalasfina ut det lilla man ser av dom i ditt fotoalbum :) du kan få två handbollar av mig att stoppa i bhn så tar jag dina

• wellah
    Noning skrev 2007-12-20 13:03:25 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2007-12-20 12:36:30 följande: nej jag är inte snuvig eller ngt sånt.. utan det är bara halsmandlarna som är jätte svullna.. & då menar jag jätte mkt.. har dock fått i mig lite nyponsoppa nu, även fast de gör ont som f*n.Jag undrar vad det kan vara..
    reaktion på ngn antibiotika eller piller du fått?
  • wellah

Teide: jag håller med, men samtidigt tycker jag alla ska få rätt att söka, det är kirurgerna och landstingen som får göra sina egna prioriteringar... Jag är nästan övertygad jag skulle kunna få mina bröst via landstinget men jag söker inte dom heller där... så då får nån annan kanske chansen och plats i budgeten till gratis mage och bröst pga mig hehe det är en tanke som gör det uthärdigt att betala själv även fast jag skuldsätter mig flera år frammåt.....
    Sen är jag helt övertygad att utseendet inte har ngt att göra med värdet av oss som människor... Så med den sköna instikten är jag glad att jag bara gör op:ar där det är medicinska problem för mig... annars skulle det va dyrt.... ;) om jag skulle försöka bli modellsnygg....
    Så det är landstingen och regeringen man ska skälla på inte de som försöker om man tänker efter... :P

• wellah

Teide: kul att höra att du är nöjd med tissarna.. hehe jag har flaschat magen för många *skratt* fast den är ju ändå inte lika snygg som många andra som fött barn trots jag op:at mig,,, men med tanke på att jag vägt över 50 kg mer så får jag liksom va stolt ändå :P

Här var min läkare lite sur på mig att jag skulle till plastiken och betala själv, hon ville jag skulle gå via landstinget, men då hade jag ju inte fått välja min kirurg... fast nog tror jag kirurgen som dom anlitar är bra... men jag vill ha stenhård kontroll och välja datum, tid o allt själv... det får man ju inte via landstinget... och vänta och gå igenom massa remisser är inte min grej...

Kanske skulle gå med tuttarna... fast å andra sidan vill jag inte gå med tuttarna heller till en jag inte valt själv. Jag vill ha samma dr till tissarna för han gör grymt snygga tissar!!!

• wellah

teide: hehe snäll pappa, vill han adoptera en till dotter? hehehehehe

Noning: Jag måste hålla med Teide lite, jag tror du var grymt snygg och söt i allas ögon innan båda dina op:ar, bara i dina ögon du inte såg bra ut ... det är sorgligt att se när ngn inte tycker om sig själv. Hoppas du tycker om dig själv mer nu

• wellah

Noning: Jag sväller upp fortfarande men det är nog pga sydda musklerna... jag gissar din vätska avtar inom en månad... :)

Ang träna sig till större tissar... knappast ;) tissar är ju fett... bröstmusklerna kan man ju göra större då kanske det uppfattas som större iom man tränar, får snyggare hållning och definierar resten av kroppen... men man minskar ju i regel i fettprocent och då brukar ju tissarna vara bland det första som ryker.... Jag bryr mig inte om strl eg... jag vill bara dom ska sitta där uppe där dom hör hemma och inte skumpa och förvärra mitt nackproblem.... hehe... men jag ska som sagt träna röva av mig och sen gå på konsultation... kanske om ett år.... för man kanske har helt andra förutsättningar då.... funderar även på sån där LPG på benen har jätteknepiga fettdepåer spec på utsida lår... dumma dumma jag som inte bad om fettsugning där i samband med buken... :( kan inte ha annat än mjukisbyxor... för att det blir löst i midjan om låren ska ha plats.. så var det INTE innan graviditeten

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3