• wellah

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

MichelleS skrev 2007-12-17 16:24:06 följande:
    Finns det någon som helst möjlighet att kunna bli beviljad ett lån och VAR i såfall?Ansökte hos medical finance var då tvungen att ha medlåntagare eftersom jag ej har anställning.Antar att den då som ska ställa upp blir tvungen att ha på sig det typ i 10 år om man vill betala av på det och det är ju inte allför kul för den personen :((. Någon som kan komma med något positivt?NEGATIVA kommentarer kan ni hålla er för er själva,det är jag inte alls intresserad utav.
    ge moneybank fick morsan på med bara sjukpenning som inkomst. dock 12% ränta.
  • wellah

camillimill: antar att dom gör kreditupplysning då står ju antal kreditsökningar och antagligen 2006 års inkomst... har man ingen inkomst där måste man nog visa sin anställning på papper.... anställningsbeviset alltså....

• wellah

Eio: jag tycker 400 ser bra ut men prova större också så du får känna dig fram ordentligt... viktigt är ju att det passar övriga kroppen och känns bra!

• wellah
    1985: Antal kreditupplysningar kan spela stor roll har ngn sökt många krediter kan denne få nej hos vissa banker... dom ser ju aldrig om man utnyttjat den godkända krediten eller inte. Så förklarade våran banktant för oss....
  • wellah

ska tillägga att sambon hade då 13 kreditsökningar (är det 3 eller 5 år det sparas?)nu då vi tog lån till huset + då tog ju banken några så jag tror man måste ha väldans många för att det ska vara så negativt, iofs har vi alltid haft samma bank så dom "känner" ju oss...

• wellah

em84: min kompis som är väldigt smal kunde bara ha bakom muskeln pga så lite underhudsfett annars skulle det synas att det var konstgjort (hon satte 350 cc)

• wellah
    MichelleS skrev 2007-12-19 00:13:08 följande:
    camillimillF*n vad bra sagt!Det där med säljande trosor. Gick in och sniffade lite på folk som vill köpa saker o ting.Ja vad hittade man köpes bröstmjölk, använda amningskläder tex tröjor, bhn allt skulle vara använt och vad hittade jag mer, köpa stora blöjjor om någon har *använda* HAHA fyyy, vad är det för dregg som sitter och trånar efter sånt
    hahahahahah jag döööör.... tänk om sånna personer är i soprum och gräver efter använda blöjor och bindor och snusk?
  • wellah
    kidsrock skrev 2007-12-19 08:26:12 följande:
    www.akutkliniken.se (göteborg)har någon opererat sig här, eller hört om någon som gjort där?
    tycker det är lite oseriöst om inte kirurgernas namn ens näms.... man vill ju kunna kolla upp dem. skulle nog välja Art Clinic då hellre och Anders Liss (jag tycker han är toppen!)
  • wellah
    Noning skrev 2007-12-19 13:09:28 följande:
    Hejhopp tjejer, nu är jag hemma ifrån sjukhuset, va över där en natt.. allt hade gått bra.. de gör inte ont alls.. går inte ens att jämnföra bukplastik & bröstplastik.. brösten gjorde mkt mkt ondare & kändes som ett mycket större ingrepp.Är väldigt svullen efter fettsugningen men de ser ganska bra ut redan.. :) han sög bort nästan 1 kg fett, de är ganska mkt på mig eftersom jag inte var överviktig ifrån början.. hoppas mina "bullar" försvinner helt nudå :P
    Hej, vad kul att det gått bra :) Kommer bli kalassnyggt är jag övertygad om!!!!
    1 kg det var mkt, mig fick kirurgen bara bort 3 hekto från *skratt* Fast jag är ju mest lös hud... mkt lös hud hahaha.....
  • wellah

Disan: vad betalade du för fettsugning av dina ridbyxlår? jag skulle nog bli snyggast med lårplastik... men det är ju så j-la stort ingrepp... armplastik har jag också funderat på men det ska också ha stora komplikationsrisker så.... jag försöker köra styrke och minska underhudsfettet och be till hudelastisitetsguden *skratt* finns det ngn mirakelkräm som funkar och stramar upp hud?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3