• wellah

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

katja83: det smartaste är ju att göra bort barnskaffandet... tycker jag så man slipper gå igenom de där stora op:arna 2 ggr.... för iaf bukop är enorm operation.... Jag kan ev tänka mig skaffa ett till barn men sådana fall om 10 år... hehehe skulle inte våga göra så tätt inpå op. jag har iofs sett en tjej här och på viktop (du finns säkert där?) sida som bukopat sig och fått två barn efter och har inte "blivit förstörd" av det... men man kan ju aldrig veta... jag har ju trevliga hormonella problem som gör att jag går upp som en elefant när jag är gravid trots vanlig husmanskost

• wellah
    Teide skrev 2007-12-11 19:04:43 följande:
    Imorgon är de min tur, ska vara på kliniken 7.30, börjar bli lite smått nervös nu. Hade ingen vidare matlust vid middagen och kommer nog inte få mycket sömn i natt....Håll tummarna för mig tjejer!
    håller tummarna håååårt. Ligger du över en eller två nätter?
  • wellah

Noning: klart det kommer bli toppensnyggt! Han är ju utbildad i estetisk kirurgi.... så han vet ju hur man ska göra för att göra det SNYGGT och inte bara "skära bort problemen" ... inte sjutton "slarvar han" bara för det är gratis. Han får ju betalt vilket som hehe Det är ju vi skattebetalare som betalar inte han ur egen ficka...

• wellah

Teide: hoppas du piggnar till snart! Det är som värst första 7 dagarna vad gäller magen sen lättar det betydligt!

• wellah
    Teide skrev 2007-12-13 22:00:50 följande:
    7 dagar.... ja, jag hoppas det blir bättre snart.... har ingen matlust eller nånting för tillfället.Oya sa att jag hade mkt svag bukvägg och väldigt uttöjda muskler. Hon rog bort 2800 gram hud och 800 ml fett.... slå det om ni kan! ;)Och för första gången i mitt liv har jag fasta, toppiga bröst också.... wunderbar...
    hehehehe snabbantning *poff* så försvann flera kilon på några timmar....
    jag är skitnyfiken hur det ser ut, är du bandagerad från topp till tå? Har du sett tissarna? sååå nyfiken hur det blir med "bara" lyft... funderar ju på samma :)
  • wellah
    Teide skrev 2007-12-13 22:45:08 följande:
    Ja, jag är helt inpackad för tillfället men jag ska duscha på söndag så jag får be sambon ta några kort då så ska du få se. Tuttarna är ju svullna nu men fasta som tusan. hoppas det förblir så ;) Ska på återbesök på tosdag så då får man ju se riktigt ordentligt :)
    Jisses så spännande! Jag är skitnyfiken!!! jag vill också ha fasta tuttar som inte hänger å slänger hehe
  • wellah
    Viffy skrev 2007-12-14 21:17:50 följande:
    Nån som kan tipsa om snygga tröjor som framhäver brösten snyggt? Har nämligen fått lite problem med tröjor Jag har normalt S i tröjor men dom blir lite för korta nu när brösten är större Men M blir för stort istället Så nån som har lite tips på var och vad för tröjor jag ska köpa?
    kan meddela att det där problemet är inte kul... omöjligt hitta skjortor som sitter bra tex.... eller om det är skärning på toppen/linnet så hamnar det rätt över brösten.... man lär sig utesluta vissa plagg redan på galgen efter ett tag :P hehe.... Jag har ju inte op:at mina ens och har ju bara D-kupa,,, men lik förbaskat ändå mkt problem när det gäller toppar...
  • wellah
    RedTopaz skrev 2007-12-14 21:54:36 följande:
    Ja, VART köper man skjortor för större bröst?? Jag använder mkt skjortor i jobbet och nu får jag varje morgon sätta i två små säkerhetsnålar på insidan för att man inte ska se rakt in i skjortan...
    hehe jadu, det finns nog inte? kanske amerikanska butiker?
    Jag har hittills bara haft EN skjorta i mitt liv som suttit som den ska *skratt*
    Om det sitter bra över bysten blir det i regel för stort över axlar
  • wellah
    Maria9902 skrev 2007-12-15 00:49:28 följande:
    Hej!Här har ni en nattsuddare som sitter och kollar in bilder 7 dagar innan sin operation. *S*Jag har lagt in bilder på hur det ser ut med 450 cc ristestet och om någon vill kolla så är det bara att säga till. JAg vill jättegärna höra vad ni tycker.Jag vill ha lite större bröst men inte så att det ser sjukt stort ut, ingen stor bimbo varning (inget illa menat mot de som vill ha så).
    Gillar bilderna men jag hade nog tagit lite mindre själv.... visa bilder med 350 och 400 cc?
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3