Inlägg från: pontiac |Visa alla inlägg
  • pontiac

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Bellahhh skrev 2007-11-14 19:48:32 följande:
    Men det känns som mina bröst trillat ut sina fickor, jag känner kanterna på silikonet extremt tydligt på båda sidor och de sitter 1 cm under ärren. Det ena brösten är kantigt och buckligt och jättekonstigt, sätter jag fingrarna under implanten (på utsidan förståss) och trycker upp dem försvinner bucklorna på det konstiga bröstet... Jag ringde Gunnar precis men han tryckte upptaget.
    ja det är ju jättesvårt för oss amatörer att svara, det låter lite märkligt, men jag kunde oxå i böjran känna inplantaten lite över själva ärret och speciellt runt om på det vänstra bröstet, men inte så högt som 1 cm, ska bli intressant att höra va gunnar säger, fortsätt ring!!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • pontiac

viffy har du tagit några bilder ännu???? sitter nu med ett glas rött och ska snart kika på bonden i fyran och sen kommer dubbel avsnitt av greys anatomy, hur kul som helst, kvällen e rädda, och ungarna sover

• pontiac

nä men det ska du inte göra, du ska se att det inte är någon fara, men det kan ju kännas skönt att prata med en kunning läkare, förresten svarar han så här sent???? min läkare kan jag få tag i på fm bara, eller ja då är det han ssk/sekreterare misstänker även fru men lilla gumman du ska se att det inte är något att oroa sig över, jag skickar massa kramar!!!!!!

• pontiac

ät lite choklad det brukar hjälpa mot det mesta!!! i alla fall för mig...

• pontiac
    jagomina skrev 2007-11-14 20:02:04 följande:
    Kan du dricka rödvin redan? hur länge sen opade du dig? Jag är såå sugen på ett glas rött också, men bara en vecka sen op för mig...suck *dricker loka*
    9 dagars sen, jag va på återbesök i måndags och frågade just om alkohol då jag tog ett halvt glas efter 5 dagar, han sa, att alkohol gör blodet tunnare vilket ökar blodcirkulationen som snabbre tar sig till "såret" och läcker fortare, så det va inget problem, ja skulle man ta sig en rejäl fylla, det har jag ingen aning om, men ett par glas vin eller så va bara bra i hans synpunkt men då andra säger 2 veckor, men jag väljer då lyssna på min läkare
  • pontiac

Men då hjälper jag dig!!! jag lovar, men jobbar han i afghanistan, e du inte orolig, min sambo skulle inte få göra det, usch jag ororar mig för allt sånt där!!!!förresten prata inte du och jagom varför du inte tog lossing, pga att han inte hade kapselbildning försäkring. han har ingen utalad sådan men uppkommer det inom ett år så står han tydligen för det ändå, och det sa han även när jag va där på konsultationen att blir något fel så beror det på honom och då återgärdar han det grattis, varför han inte har någon sån försäkring är att det händer i såna ytterst få fall när man lägger bakom muskeln, men visst det händer.....

• pontiac

gratis menade jag inte grattis....

• pontiac

bellahhh har du pratat med läkaren???

• pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-15 18:18:11 följande:
    Nu har jag snackat med Gunnar han sa att det kan bli buckligt och konstigt för att implantatet inte har gjort sig tillräckligt med plats i huden ännu, jag var väldigt tunn där. Så nu är jag lugn. Jag skickade även med bilder.Men i det ena bröstet (snygg-bröstet;P) det högra, bluppar inlägget eller vad det nu är när jag går i trappor osv, gör era det? känner att det guppar där inne? konstigt att det bara är i det ena? Eller?
    gud va skönt!! där ser du att de inte va någon fara! jag har läst att många tycker att sina bluppar men det försvinner
  • pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-15 19:42:49 följande:
    När kan man köpa push-up bh ? Alltså testa att trycka upp dem? Vågar man pröva nu?
    varför skulle du inte våga göra det nu...
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3