-
usch den hemska förebilden.... jag har lagt till dig så kolla om det funkar o se, nu förstår man inte att man har sett ut så....camillimill skrev 2007-12-06 11:59:55 följande:pontiac:men när jag ska kolla på dina bilder, under "blandat" så finns det en förebild som är överstruken... Får jag se?
-
tror jag börjar bli allergisk mot tejpen, men visst finns det andra som man kan pröva, någon som vet namnet???
-
70 h!!!!!!!!!!!!!! shit alltså, du måste ta kort sen så vi får se!!! jag har 70 d eller e kupa, men nu tycker jag dom börjar bli små, i och för sig dom ser väldig proportionerliga ut till min kropp men nu har man vant sig så mycket, och ja som klaga så i början att de va förstora.........Noning skrev 2007-12-08 16:32:49 följande:Haha var inne på en butik som sålde lite större bh:ar för de har varit helt omöjligt att hitta en som passar, så testade jag iaf & vi kom fram till att jag hade 70 H ! helt sjukt, trodde jag aldrig.. anyway.. hon hade ingen bh i min strl där heller.. utan de skulle hon beställa hem åt mig.. jag blev helt paff när hon sa H lixom.. :S trodde jag aldrig..va har ni för bh strl, ni som opat er..?
-
noning jag vill med se [email protected] har jag, mina bilder finns på mylava och jag heter samma där...
-
jag har gjort det för 5 veckor sen mina bilder finns på mylava heter samma där, jag har inget negativt alls att säga!!! en sån supergod gubbe!!!camillimill skrev 2007-12-10 22:26:28 följande:hej igen.Vilka av er har opererat sig hos Claes Lossing? Skulle jag (om jag ber riktigt snällt) kunna få se bilder på före och efter?Är det någon som har något negativt att säga om honom? (positivt känns också okej att höra iofs.)
-
har samma här och håller med postis per, min kirurg förklara det inte såsom kidsrock hade gjort??!!PostisPer skrev 2007-12-14 13:31:40 följande:Jag har också cohesive 1 som är mjukast men har aldrig hört att det skulle vara sämre.
-
jag har aldrig hört att det kan ligga en i fatet om folk/företag kollar upp om man är kreditvärdig eller inte, det står inte kvar ex i några papper om ett företag har gjort en undersökning på mig eller inte för jag kanske väljer att inte vilja ha kredit i den affären ex, då finns inte det kvar, det är ju om man utnyttjar just det företaget eller inte, som ex ikea där har jag kredit och då står det i mina papper, när vi byggde vårt hus så fanns ju bara dom med som vi gör affärer med, så har man fullt med olika krediter i olika företag då betyder det ju att man kan låna pengar i just det företag, alltså att man har ett slags lån hos dom e det någon som fattar va jag skriver1985 skrev 2007-12-17 19:57:46 följande:camillimillApropå det där med kreditupplysningar....Det var ett jävla liv på min sambo ang. det för ett tag sen. Jag har lånat genom MF och trodde att min sambo skulle ställa sej bakom mej som borgenär och de gjorde då en upplysning på honom. Men sen när jag pratade med honom om det så hade han ändrat sej och ville inte göra det, eftersom att han inte ville ha fler såna upplysningar på sej då han ska ta lån till bil nästa höst. Har fortfarande inte riktigt fattat vad det spelar för roll men han säger att man lättare får ett nej från banken om de ser att många kollat din kredit...Trodde inte riktigt det var så allvarligt så jag frågade min pappa hur det var, och han sa att det spelar väl inte så jättestor roll nu i detta sammanhanget eftersom att han aldrig ställde sej bakom mej men om det t.ex. gäller att man ska ta huslån och har fått avslag från 2 banker innan så kan den tredje banken säga nej med en gång om de ser kreditupplysningarna. Ja, jag fattar inte riktigt själv och vet inte alls om det är så men det är iaf vad de säger till mej
alltså har du 20 olika krediter då syns det inte annars....tänk om man har 1000 kr i varje affär då har man plötsligt 20000 kr att utnyttja...
-
herregud säger jag bara, vart hittar man din läkare!!!! han vill jag haNoning skrev 2007-12-20 18:07:30 följande:tack så mkt, men de såg värre ut i verkligheten hehe.. men nu ser ni att jag inte alls hade så mkt skinn men ändå fick igenom en liten bukplastik av landstinget.
jag tycker verkligen du är jättefin, förstår inte alls att du fick igenom en op, jag trodde man va tvungen att vara väldigt"överviktig" men en vikt på 55 kilo till din kropp är ju helt normalt... tänk va olika bedömningar folk kan göra.... men du vilken magen Alex hade, wow, ska genast ge min sambo en pilatesboll att göra situps på
sjäv har jag väldiga eller ja inte väldiga men väldigt ojämna kärlekshandtag pga jag bärt båda barnen på samma sida så jag har blivit lite sne tror jag.. tänk va skönt om dom kunde suga bort lite där och på magen då hade jag vart så jäkla glad!! men jag vet inte om jag vågar...
-
det finns så otroligt mycket orättvisor på olika sätt, det håller jag med om, men som jag och noning prata om, jag tycker oxå det är konstigt att hon fick det beviljat, jag har jätteproblem med mina handtag på sidan då dom är helt olika och snea skulle oxå vilja fixa till dom, om man skulle slippa betala det själv ja då skulle jag inte säga nej, sen finns det alltid dom som har det värre!
å andra sidan bara för jag är rädd för att föda barn skulle jag inte fått igenom mina två snitt då, Teide?? det får ju skattebetalarna oxå betala för, då kanske jag inte ska skaffa barn om jag inte vågar föda ut dom i rätt hål så att säga??
-
ang det här med träning för att få bort magen, tyvärr så funkar det inte på alla, jag sprang en timme varje morgon de flesta dagar jag kunde i veckan och kunde göra mängder med sittups men ändå försvann inte bulan på magen eller mina snea handtag, så träning funkar inte alltid...ska även tilläga att jag va väldigt strikt med maten oxå.