Inlägg från: pontiac |Visa alla inlägg
  • pontiac

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

1 och 1 är 3 jag tycker oxå ettan, dom ser mjukast ut till ditt ansikte och vill du bli blond igen så kommer dom även se skit bra ut!!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • pontiac

viffy, jag tror det är helt normalt, speciellt eftersom du har en liten blödning, jag har haft ont lite mer i det vänstra, som små hugg eller liknande så¨jag frågade clas om det och han  sa att det är nerverna som hittar tillbaka till varandra igen, tror säkert det är samma för dig!!!

• pontiac
    Viffy skrev 2007-11-27 20:35:12 följande:
    Jaha. Tack snälla! Nu känns det genast bättre. Kände mej så ledsen eftersom allt varit så bra och felfritt sen dag 8 då det var som värst.
    så tänker jag oxå, jag har ju klarat mig rätt bra och så fort man känner något nu så tror man direkt att det är något som är galet, men jag försöker intala mig själv att det är en del i läkningsprocessen bara!
  • pontiac
    Helajni skrev 2007-11-28 10:26:29 följande:
    Så skönt, i natt kunde jag sova på magen igen. Iofs med en kudde under brösten men ändå. Har verkligen saknat det då jag ALLTID sover på magen annars. Hemskt att bara ligga på rygg.En MAN som har nick "Schlemm" - härligt nick oxå, har varit in på min mylava-sida... Sicket pucko, han blir ju garnaterat fockad däifrån!
    hur kunde du se att han vart inne på din sida....hade han skrivit något då eller, för annars kan man väl inte se sånt....
  • pontiac
    1985 skrev 2007-11-28 18:54:25 följande:
    pontiacJo, om du kollar din besökslogg
    var hittar jag den då???
  • pontiac

nu hitta jag den

• pontiac
    Jag lixom skrev 2007-11-30 11:00:10 följande:
    Jag ringde nu och fick bara svaret att anknytningen hade gått för dagen... h*lvete...Jag är ju jätte orolig. Det gör ju en del ont...Ska prova att både maila dom och ringa igen sen...Viffy skrev 2007-11-30 10:49:34 följande:
    jag fråga min läkare hur mycket tryck gelehallon kunde ta, och man ska kunna köra över med en bil på dom men innan dess har ju bröstkorgen gått sönder, så sparkar från barna ska dom ju klara av... håller en tumme för dig!!!
  • pontiac
    Jag lixom skrev 2007-12-01 09:27:38 följande:
    Hejsan! Ja hade jag inte varit klokare så hade jag trott att det var koksalt i dom...Om man lägger handen under bröstet eller på utsidan av det och rör det några millimeter inåt så är det som att det vore en vatten säng där inne plus att det smärtar. Använder jag BH vilket ju håller upp brösten lite mer än vad apotekets BHar gör så gör det jätte ont där inne plus att det gör ont ett bra tag efter åt ända ut i armen...Så här kändes det inte för bara några dagaer en vecka sedan utan det blir markant värre... Igår skulle jag sätta mig upp ur soffan och utan att röra dom gjorde det ont i det bröstte för att det lixom "skalvapd" till. Märk väl nu att man hör inget utan känslan är som att det vore en ocean inne i bröstet...
    usch det låter inget vidare, va det på tisdag du skulle träffa läkaren??
  • pontiac
    Bellahhh skrev 2007-12-01 13:39:28 följande:
    Kan man gå ut en kväll utan bh ?? Eller börjar de hänga då ? Hahaha jag har fått direktiv om sportbh dagtid i 2 mån..
    va olika alla kirurger är, jag fick gå utan behå eller sportbehå redan dag ett! han sa att det kunde kännas skönt kanske att ha en sportbehå för stödet skull men det va inget nödvändigt... så jag har i alla fall gått utan hela första veckan då jag tyckte bara det gjorde ont, sen hade jag en väldigt mjuk topp och nu har jag köpt en vanlig behå, han sa att jag även fick ha bygelbehå så fort jag ville men att det kan kanske göra ont på ärren, men det finns ingen speciell tid man ska vänta...
    Viffy skrev 2007-12-01 15:06:43 följande:
    Jag ska på fest ikväll och bli på lyset Är det ok tror ni? Ska inte ha min hemska bygelbh heller. Går det bra? Sätter ju på den när jag kommer hem igen.
    även här så är det ju olika bud! jag fick ta ett glas vin direkt om jag ville, han mena på att det ökar blodcirkulationen vilket gör att blodet fortare kommer fram till såren och läker dom snabbare, så jag va på fest redan 11 dagar efter op, jag va inte superberusad men jag drack drygt en vinare, likadant igår va vi på julbord och då blev det ett par glas vin och en nubbe.

konstigt att det är så olika mellan olika kliniker????????
  • pontiac
    camillimill skrev 2007-12-06 09:16:28 följande:
    Nu har jag också reggat mig på mylava, och ska försöka orientera mig på sidan. Dock har jag fattat det som att jag måste bli "tillagd" för att kunna besöka er. Någon som har lust att lägga till mig?
    hos mig kan du kika, jag har öppet för alla
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3